Snubbens Place: Det ensamma molnet

söndag, augusti 27, 2006

Det ensamma molnet

...

Det har varit spökligt tyst i bloggvärlden den här helgen.
Knappt någon har har gjort några nya inlägg alls - trist.
Kan kanske bero på att de har ett liv... !?

Att hänga på Nyligen har inte heller gett så mycket.
Mest "så här lagar du min gosiga rabarberpaj med bacon och jallonsylt"- inlägg ifrån Aftonjiddret- och Flexpressenbloggarna.
Inget man går ner i brygga för direkt...

Annat är det i The Hålan, här är det verkligen Action hela tiden!
Otroligt mycket att blogga hem om...

Senaste nytt:
Dutteriduudu Dutteriduudu... Waow waow waow waow...
Ett ensamt mörkt moln A.K.A. "ett lokalt regnoväder" har parkerat sig över The Hålan för all tid och evighet. Det har betalat p-avgift för låhåhångtidsparkering.
Det är blå och fin himmel runtomkring det ensamma molnet , man ser det klart och tydligt om man ställer sig på en höjd, men det är svart och mörktsomfan precis under det, vid The Hålan och Tjårren.

För exakt två veckor sedan funderade jag på att tvätta bilen .
Det var samma dag som det ensamma molnet kom tuffandes på himlen, lyfte lite på hatten och sa "Tjabbatjenahallå - läget med dej'rå?", och började släppa all sin blöta ballast över mig.
Sedan dess har tillvaron här varit ganska fuktig minst sagt.

Det är inte bara i The Hålan som det svämmar över, min Site Meter har verkligen fått kämpa för att hålla näsan ovanför vattenytan.

Fatou- Tonårsmorsan skrev ett litet inlägg om det otroligt beroendeframkallande spelet "BubbelTetris på sin blogg och länkade till mig. Det fick till följd att jag fick hit ALLA hennes besökare verkar det som.
Fram tills klockan 19:00 så har det varit 250 besökare på min blogg - idag.
Enkel matematik:
Jag har tio kanske tolv besökare per dag, inte fler än femton iaf, jamen kanske någon till då. ÖVER 200 pers från Morsan Fatou - Cheesus!!!

Man får passa på att rulla sig i gloryn, imorgon är det vardag igen...

Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Va?! Är du inte lika stor som tonårsmorsan in the world of the blogs? Det trodde jag...
Om det är någon tröst så regnar det här också hela tiden.. och jag har PMS. Jippi.
Må Väl!

8:45 em  
Blogger S-Man Comment

;)

(brvul)

11:51 em  
Blogger Andreas Comment

Regn och åska, blixt och dunder.. hej å hå...

Packa är hursoomhelst sjukt tråkigt..

(htmpvgyd) <- ju längre desto roligare?

12:21 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Ibland undrar man. Jag brukar ligga på allt mellan 50 och 100 pers/dag. Härom veckan hade jag 500 träffar. WTF?

Aha... folk hade googlat på Bianca Ryan. Den där 11-åriga sångerskan jag tipsade om för ett par månader sedan hade vunnit America's got talent.

Känns rätt skönt att vara så tidig. Peter - ibland först med det senaste (ny slogan fr o m nu).

(zdflme)

10:41 fm  
Blogger K. Comment

Tycker det är skönt med dåligt väder, kan kura upp sig i soffan utan problem med te och slippa få ångest över att man är i skolan, man är mer koncentrerad också!

(vigxerm)jag kan ju också börja!

6:38 em  
Anonymous Anonym Comment

Förvånad att du inte har fler besökare! Själv är jag här varje dag och skrattar gott åt dina texter!

12:40 fm  
Blogger S-Man Comment

Jag snittar ganska många besökare trots det nonsens jag bräker ur mig!

200 unika besökare / dag gör mig faktiskt förvånad.

=D

11:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???