Snubbens Place: Dagens tips från coachen...

tisdag, augusti 15, 2006

Dagens tips från coachen...

...

Hej, det är från dumma företaget som ringer och vill: sälja strumpor/ få dig att byta förval på din hemtelefon / sälja försäkringar...

Jassåjahaja, är lite upptagen just nu. Skulle jag kunna få ditt hemnummer så kan jag ringa upp dig senare?

Nä, så kan vi ju inte göra...

Vaddå, du menar att jag ringer hem och stör dig då?

Ja...

Bra, då vet du hur jag känner det - klick.


(Taget från kvällens Seinfeld)

//S - Man

10 said...:

Blogger anna Comment

Haha, klockrent! :)

7:41 fm  
Blogger Trollmor Comment

den var bra den ska jag använda nästa gång!= )

8:09 fm  
Blogger Smiley Comment

Underbart! Det kommer jag att använda. Det bästa som jag kunde komma på var att säga "hon är inte hemma just nu".

8:10 fm  
Blogger KarinC Comment

Jag ska testa det där... Tack Snurreman =)

12:01 em  
Blogger Peppe Comment

Ah, Seinfeld! Källan till all kunskap.

3:54 em  
Anonymous Anonym Comment

Wow! Jag har sett på tv typ tre minuter senaste dagarna och just det jag råkade se citeras här!! Spooky...
(skulle säga Johan en sak och han såg på det, annars hade de där tre minuterna varit noll...)

4:04 em  
Blogger Suss Comment

Haha!! Nu gäller det bara att säga så när dom väl ringer.. :)

Jag har föresten flyttat nu... :)

8:05 em  
Anonymous Anonym Comment

Helt plötsligt vill jag väldigt gärna bli uppringd av en försäljare..... Så djäkla bra :)

8:37 em  
Blogger S-Man Comment

You said it Peppe: "Seinfeld! Källan till all kunskap".

=D

(xzbei)

9:37 em  
Blogger Nini Comment

Why kommer jag aldrig ihåg såna här fyndiga brush-offs när dom väl ringer?!? Jag blir ju bara as-arg, frågar hur faaaan dom kan ha mitt nr och sen talar jag om att om dom ringer igen så kommer jag ta upp det med deras säljchefer.

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???