Snubbens Place: Choklad...

onsdag, augusti 30, 2006

Choklad...

...

Bland chokladkakor är Marabou's Frukt & Mandel allra allra godast.
I värsta fall duger det med en Schweizernöt oxå.

Jah...

Såh...
Nu känns det mycket bättre.

God morgon!

Ciao

//S - Man

28 said...:

Blogger Hellfire Comment

Eh. Frukt&Mandel är, enligt mig det HEMSKASTE som finns, näst efter pölsa...

Tack för titten furresten, det var roligt! :)

10:44 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

Annars är ju uppstickaren med digestive också ganska smakfull..

Måste dock hålla med om att frukt&mandel är en klar favorit!

10:46 fm  
Blogger Babushka Comment

Frukt och mandel!!!???
Lägg av nu, det är peckoäckligt. Min mormor köpte alltid frukt och mandel och döm om ens besvikelse när man plötsligt tuggade på ett läbbigt russin mitt i chokladbiten. Frukt och choklad bör på intet sätt blandas!

10:55 fm  
Blogger Eugéne de Beauharnais Comment

Bäste Hr Snubben:

Man misstänker att Ni ramlat in å fel så kallat spår. Frukt och mandel synes undertecknad som direkt otjänligt som människoföda.

I övrigt en amusant post, om än felaktig

11:13 fm  
Blogger Smiley Comment

Schweizernöt är bäst!

Och stackars Snurre, den som behöver chockladen som ersättning för ... ett tröstord =)

11:21 fm  
Blogger S-Man Comment

Choklad...
Onekligen ett ämne som berör.
Många.

Ingen har dock menat att MÖRK choklad skulle vara the shit, ännu!
Mörk choklad ÄR äckligpeckligast.
Jättegamla människor äter mörk choklad.

=D

(gzpkqja)

11:35 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

oj, jag är verkligen beroende av mörk choklad, alla dessa marabouklassikerna (fruktåmandel) äter man ju bara ibland, de e ju lite för söta. 70 och 85 procentig choklad ÄR the shit!

12:12 em  
Blogger Unknown Comment

Torkad frukt + choklad = toppengott!
Nötter + choklad = toppengott!

Marabou choklad, går an, men lite för söt.

Mesta chokladfavoriten: gianduja. Det ni!

1:30 em  
Blogger Nini Comment

Men asså nötter people, NÖTTER!?!
Det borde ju förihelvete vara förbjudet att ha nötter i allt hela tiden!! Det finns ju faktiskt somliga som kanske inte kan äta nötjävlarna!!

Tacka vet jag 80% mörk choklad...
*ler saligt*

1:47 em  
Blogger Andreas Comment

*lägger in en röst på Schweizernöt*

*kastar även in en fetingdiss på frukt & mandel*

(dnmyrbqb) <- dom börjar bli jävligt långa nu...

3:09 em  
Blogger Peppe Comment

Ah choklad, the cornerstone of every nutritious meal.

Testa Fazers blå. Less is more. För övrigt hejar jag på nötterna.

3:17 em  
Blogger Lisa Comment

Choklad, choklad, choklad. Aldrig, mjölkchokladen är godast. Eller apelsinkrokant. Sååååååå gott.

4:17 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Har aldrig testat frukt och mandel och har fördomar om att det inte kan vara gott. Nötter är jag allergisk mot så schweizernöt går bort.
Marabou's rena mjölkchoklad är bäst om än lite söt... nej, mörk choklad och kaffe till är bäst.

Den här är nog värst hittills du... (xckhkbf)

4:42 em  
Blogger K. Comment

ursäkta men är ni pucko?! Frukt och mandel, mörk choklad det är ääääckligt! Ta vet jag digestive och daim, de är riktigt goda..

5:05 em  
Blogger Suss Comment

Den där chokladen med luftbubblor i är helt klart godast!!
Fånigt att betala för en massa bubblor, men den liksom smälter i munnen!!! MMMM!!

Och så blev man sugen på choklad då.. får väl sticka ner till affären...

5:15 em  
Blogger Ninde Comment

Vilken reklam du gör, man blir ju sugen! Hm, mörk choklad utom i ren sockerdesperation då Frukt o Mandel klarar kostcirkeln ;).

5:51 em  
Blogger KarinC Comment

Ameh! Nu måste jag ju gå o köpa choklela! Snuurree!!! Why? ;)

(rqfiulow)

7:34 em  
Blogger Tina Högman Comment

Ja men var det där verkligen nödvändigt?? Nu är det så att jag är chokladoman eller nåt, jag fick därför att fruktansvärt akut sug att äta choklad. Jaha. Jag får väl skicka räkningen till dej eller nåt. För det var ju du som fick mej att vilja ha det!

7:36 em  
Blogger Smiley Comment

Wow, vilken diskussion =D

9:20 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag tycker om ALL choklad.

(egkgslg)

9:47 em  
Anonymous Anonym Comment

Produktplacering? ;)

Jo, Frukt & mandel kvalar in på 5-i-topp listan - fast lite för söt för att ligga som etta.

10:15 em  
Anonymous Anonym Comment

Frukt och mandel eller Rittersports helnöt

jvmqcnh

11:27 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

All choklad är god men av Marabous kakor är mintkrokant och apelsinkrokant godast. Så det så.

2:38 fm  
Anonymous Anonym Comment

Nä de ska vara go o glad Kexchoklad.
Frukt och Mandel Urrkk.

3:02 fm  
Anonymous Anonym Comment

Jag säger bara:
choklad=finnar!!!
(fortfarande, trots att jag snart är 28 och inte fjortis) :(

wordver: cxscyjc = sexsjuk?
jaa, man kan tolka allt som man vill... :P

11:30 fm  
Blogger S-Man Comment

Varje ruta gör mig glad.
Ju fler desto gladare.

=D

(frrtzvm)

11:30 fm  
Blogger Nini Comment

Mintkrokant vinner ju i min bok om vi ska snacka ljus choklad. Annars står jag fast vid 80%-ig mörkt mums! :)

11:40 fm  
Blogger S-Man Comment

...vet. De är inte kloka någon av dem!

=D

(rpxzhpj)

1:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???