Snubbens Place: BubbelTetris...

lördag, augusti 26, 2006

BubbelTetris...

...

Nämen vad bra...
Bli INTE beroende av det här då:



Ciao

//S - Man

13 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Näää... ska försöka låta bli... ska bara spela en gång till... :-)

(srcqrfvu)<--- jo du...

8:12 fm  
Blogger KarinC Comment

Det där var ju jätteroligt. Tur att min mor ringde nu då så jag fick en anledning att slita mig.... fast jag var lite tveksam... ;)

Ups de är visst här om 20 min. Men jag ska bara...

(qazlsnj)

1:23 em  
Blogger Andreas Comment

Jävlar jävlar jävlar jävlar jävlar!!!!!

Fan skulle jag prova det där för nudå... (De lila måste bort först...)

Gaaaaaaaaaaaah...

Right, packa var det ja...

Bara ett försök till...

*suck*

Sorry man, men jag hatar dig nu.

(qidoz)

2:30 em  
Blogger K. Comment

Shit, skulle inte ha testa det, jag som måste plugga och allt..

Men det funkar som pausunderhållning eller just nu är det pluggningen som har blivit pausunderhållning..

Fan.

2:51 em  
Blogger anna Comment

Mmm, jag skyller allt på dig nu! Fastnade i träsket jag med...

3:26 em  
Blogger Andreas Comment

Jag löste det!

Tyckte jag fick en grymt bra poäng, kollade highscore-listan och folk har två(tre?)siffriga miljoner i top-scores... Okej, bra, då lägger jag ner iaf!

(vbeaho)

4:24 em  
Blogger anna Comment

Jag gjorde samma sak! Hur 17 kom de upp i de siffrorna?? Jag som var nöjd med mig själv när jag kom upp i femsiffrigt...

5:14 em  
Anonymous Anonym Comment

Men guuud vilka krav du har! I´m stucked now! ;-)

10:04 em  
Anonymous Anonym Comment

Oups! Jag sitter visst kvar här! Ja, dessa f-bannade spel är ju livsfarliga! Tror jag ska stämma dig, eller nåt...! På minner dessutom farligt mycket om mitt eget favvospel; Bitch. Så nu ger jag igen: http://www.blip.se/rsbitch/bitch_v3.asp

Hämnden är ljuv! Höhöhöhöhöhö...

10:39 em  
Anonymous Anonym Comment

Skyll dig själv! Du får ta skiten i min blogg nu!! :-0 ALLT e ditt fel!

11:17 em  
Blogger S-Man Comment

=D

(zlhqaj)

12:26 fm  
Blogger Babushka Comment

Men va faaaaaaan snurre, detta var det sista jag behöve´de när jag har så mongomcket att göra.

Bestämde att det fick var nog när jag nådde 100 000 men i helvete det var...

Gör ALDRIG om det här. INGA spel i bloggen.

OKEJ?!

10:52 em  
Anonymous Anonym Comment

Gaah! Älskar det där spelet. VÄLDIGT beroendeframkallande. Missade nästan jobbet en dag tack vare det ^^ ooops!

7:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???