Snubbens Place: Bling bling beamer...

onsdag, augusti 02, 2006

Bling bling beamer...

...


Du vet att du egentligen är alldeles för trött och då inte bör jobba i något serviceyrke alls, om du försöker öppna Tjårrens entrédörr med bilens "Bling bling beamer"!

Vaff! *tryck tryck* funka'junte!?

Det är ett mirakel att jag ens tog mig hit i morse och inte somnade bakom ratten.
Att somna tröttsomfan kl:01 och vakna tröttaresomfan kl:05 är ingen genväg till skönhet, kan jag meddela. Behöver inte köpa plastpåse på ICA eftersom jag redan har två ICA-kassar under ögonen.

Yuhupp!
Ska man bara kriga sig igenom den här dagen då.

Kul...

//S - Man

19 said...:

Blogger Smiley Comment

Bara gå inte på Willys med kassarna. Tror inte att snyggaste snyggingen tycker om att se dem :)

Krya på dig :) Kram :)

1:07 em  
Blogger Peppe Comment

Stackarn. Två ord: power nap.

3:16 em  
Blogger Smiley Comment

ylwa: inte jag, utan tvTre =)

3:52 em  
Blogger ajja Comment

HAHAHAHA!!!!: *tryck tryck* funka'junte!?

DEN hade jag kunnat ge mycket för att få se. Ja hade dött av skratt!

4:09 em  
Blogger Karin Comment

Själv fick jag mig 2 stärkande timmar innan det var dags att kliva upp till första arbetsdagen efter semestern.
Jag är så trött att jag känner mig pigg <--skrämmande!

4:15 em  
Blogger S-Man Comment

Smiley - Näpp! Inget Willy's idag. Har ju lite image att tänka på!

Peppe - Kan bli svårt eftersom jag knarkar Red Bull idag.

Ajja - Tycker själv att jag är grymt pinsam ibland...

Karin - Skrämmande!

4:58 em  
Blogger S-Man Comment

Smiley - För att kunna kommentera på din blogg står det att jag måste vara en "Team member". VAFF!?

7:31 em  
Blogger Unknown Comment

Kan meddela att det inte heller fungerar att ta ut pengar ur en bankomat med ett bibliotekskort. Alltså: INGA bibliotekskort i bankomaten! OK?

10:17 em  
Blogger Babushka Comment

Jamen hejsan. Välkommen till klubben "Slutkörd storstadsbo"
Nej visst fan, du bor ju i hålan. Aja, du är klart hedersstorsadsbo.

10:23 em  
Blogger KarinC Comment

*Blip blip* ehhee....

10:42 em  
Blogger S-Man Comment

Åsa - Körkort? .... nej!?

Em - Puss

Karin - Ehee...

11:47 em  
Blogger Unknown Comment

Körkort har jag ännu inte testat. Återkommer i ämnet.

Vet däremot att betalkortets kod inte fungerar på bensinkortet. Inte ens om man slår in den flera gånger…

7:37 fm  
Blogger S-Man Comment

Dessa koder... ALLA dessa koder!
Snart talar man väl i koder oxå.

=/

7:44 fm  
Blogger Peppe Comment

Red Bull intravenöst?

8:53 fm  
Blogger Nini Comment

Koder is the shit!

Speciellt när jag är HELT säker på att jag kan alla mina koder, slår koden, bankomaten säger att jag slår fel, slår igen, får fel, blir apstressad för nu har jag ju bara ett försök kvar.
Tänker efter och inser att knappsatsen är åt "fel" håll och jag kan inte koden, jag kan bara själva mönstret jag ska slå...

=/

10:02 fm  
Blogger S-Man Comment

HAHAHA!
Jag är likadan som du Nini.
Kommer inte ihåg ett enkelt telefonnummer men jag lägger rörelsen när jag slå det på minnet.

Kooltsomfan!

10:41 fm  
Anonymous Anonym Comment

Försökte öppna dörrn till jobbet med husnyckeln en gång. Fattade inte varför det inte gick att öppna. Efter en stund kom jag på att jag inte ens fick in den jäkla nyckeln i dörrn. IQ dörrhantag...

12:22 em  
Blogger Studiomannen Comment

Välj kod efter bokstäver. En polare valde SUPA.

Fast favoriten var killen som tog mittenraden så han bergis skulle kunna ta ut stålar oavsett fyllnadsgrad...

3:39 em  
Blogger Babushka Comment

Eller så gör man som jag och har samma kod till allt...

Väldigt tryggt och säkert, men det skiter jag i. Skulle blåljuga om det ifall försäkringsbolaget frågade.

5:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???