Snubbens Place: 4

fredag, augusti 11, 2006

4

...

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Tidningsutdelare
DJ
A&R (vet du inte vad det är? använd google...)
Skivbolagsboss

(Slacker... who, me? Naaaaaaaahh)

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Nä.
Ser inte gärna om filmer.
Inte ens om de varit jätteättebra!

3) Fyra städer jag har bott i:
Stockholm
Göteborg
Malmö
Köpenhamn
(The Hålan är ingen stad, det är en fakking ort.)

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Scrubs
Hassel (när den gick)
Vänner (när den gick)
Ööööööhhh....

5) Fyra ställen jag vill åka till:
USA (Wherever, bara jag har satt min fot där...)
Japan (Sushi - yammi yammi! HAI!!)
Sydamerika (Wherever, bara jag har satt min fot där...)
Afrika (Wherever, bara jag har satt min fot där...)

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
...blogspot.com
Aftonbladet.se
Expressen.se
Resumé.se

7) Fyra favoriträtter:
Spaghetti & köttfärssås
Oxfilé
Kycklingfilé
Fisk med what ever...

8) Fyra ställen där jag trivs:
Hemma (.)
I sängen (!?)
I Bilen (!?!?)
I vattnet (???)

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
Är tveksam till om det är någon som läser detta... den som känner sig manad.
*Host host... effektsökeri... host*


Ciao

//S - Man

11 said...:

Blogger Smiley Comment

I pass. Läser gärna allting du än skriver, men hatar att skriva listor. Kanske för att jag måste göra det hela tiden. Typ "gå dit, gör det, glöm inte att ..."

Ha en bra dag. Och varför inte 4 bra dagar i rad (inklusive måndag hehe).

=)

8:22 fm  
Blogger anna Comment

Jag antar utmaningen. :) Det passar bra att få nåt annat att tänka på just nu när jag känner mig halvt mörbultad efter ett möte på jobbet..

10:37 fm  
Blogger Peppe Comment

Du vet ju att vi troget läser. Jag gillar "Fyra ställen jag vill åka till: 1) Nordamerika, 2) Asien 3) Sydamerika 4) Afrika.

11:16 fm  
Blogger KarinC Comment

Jag antar utmaningen! Hepp! =)

11:49 fm  
Blogger Babushka Comment

"Är tveksam till om det är någon som läser detta"

HAHAHAHAHAAAAAAA!

Jag tänker inte göra listor på ett tag så jag antar inte utmaningen...nu.

1:08 em  
Blogger Drysen Comment

Jag kände mig manad.

1:34 em  
Blogger Eugéne de Beauharnais Comment

Undertecknad har redan gjort sin beskärda del av så kallat listande, åtminstone finner man så. Dock är osvuret bäst men såsom varandes en redlig kavaljer *om än icke adlad och bekädd medelst en Svärdsorden än* inväntar man en formell utmaning.

EdB

2:52 em  
Anonymous Anonym Comment

OKejrå, om det kan hjälpa mig att komma över den senaste festen..så antar jag utmaningen :) Kraaaam!

3:36 em  
Blogger c Comment

...blogspot.com?

Jag förmodar http://carinlagerberg.blogspot.com varje dag. ;)

Skön blogg du har förresten!

4:35 em  
Blogger S-Man Comment

Kan vara en sådan "drama king"<--(?) ibland...

=)

6:12 em  
Blogger S-Man Comment

Carin > Tack!

11:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???