Snubbens Place: Zara...

onsdag, juli 19, 2006

Zara...

...

Det här är Zara* när hon var liten

Hon gillade att pussas men inte att bli utklädd till tomte.

Hon gillade att duscha. Efter en dusch kunde hon lyckligt springa runt som en galning
i lägenheten i en hel timme.


Hon gillade att slita i saker å ting. Åhh så vi bråkades...


Hon älskade att göra livet surt för mig. GGGNNNNN!!!!

Hon kanske bara försökte hitta sig själv?


Ibland fick hon sina spel, oftast var hon kOOlsomfan...


Hon gillade att sola.

Hon solade jämt!

Hon var så ståtlig och vacker, tog inte skit ifrån någon - trots att hon var så liten...

Hon har en speciell plats i mitt hjärta.

Jääla hundskrälle!

I miss you my baby...

//S - Man



Alla bilder går att klicka på för att förstoras.

* Zara var den hund jag och mitt ex hade tillsammans.
Då vi bestämde oss för att sära på oss ville mitt ex ha vårdnaden om Zara, trots att jag hade spenderat mest tid tillsammans med Zara godkände jag det.

Jag både hoppas och tror att Zara har det bra idag.
Det var jobbigt att skiljas från henne.

Det känns tungtsomfan än idag.
Jag jobbar på det...

11 said...:

Blogger Karin Comment

*Kramar om och frågar medlidsamt* Vill du ha en kattunge istället? Jag vet en som har...

1:40 fm  
Blogger KarinC Comment

Åhh jag förstår att du saknar henne! Hon är ju jättefin...

Kram på dig.

6:15 fm  
Blogger hpy Comment

Sotsomfan

9:58 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Det gör mam med de små liven, man saknar dem mer än man trodde var möjligt. Och hon är otroligt söt!

10:22 fm  
Blogger Frk Fleggman Comment

Gud så söt! Kunde ni inte ha valt delad vårdnad?

11:56 fm  
Blogger S-Man Comment

Foxy Coxy - Inte riktigt läge att skaffa djur för mig nu, men tack ändå =)

Fleggman - Vi bor 40 mil ifrån varandra...

Att hon är söt ja! Det var inga som helst problem att göra "hundtricket" när man var ute och rastade henne. Fruntimrena föll som furor.
Snudd på lite pinsamt ibland...

12:29 em  
Anonymous Anonym Comment

Vilken smärta att behöva skiljas från en älskad hund! Går det inte att ha delad vårdnad?

8:26 em  
Anonymous Anonym Comment

Bra att du har så fina minnen från henne.. och hon har det säkert bra och saknar dig med :)

Jag har haft din blogg på favoriter ett bra tag utan att läsa.. läst på många andra bloggar att du ska va bra ;)
Och nu har jag läst i några dar och är fast. Tack för den televerket!

Ha en bra dag i hååålan.

10:23 em  
Blogger Unknown Comment

Men det där dusch-smajlet hon har på en bild! Som om hon vore en tecknad hund och så är det på riktigt!

9:03 fm  
Blogger S-Man Comment

Tack och välkommen Samira!

=D

12:05 fm  
Blogger S-Man Comment

Tack för alla kommentarer förresten!

Ni gör mitt liv i Hålan lite lättare.

=D

1:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???