Snubbens Place: Varberg???

lördag, juli 15, 2006

Varberg???

...

Fick det precis bekräftat av 3.5'an eller tre å'n halvan som vi brukar kalla honom (har för mig att det var någon anonymous som skrev det i någon kommentar oxå) :

Samtliga bönner i socknen vallfärdar till Varberg såhär års.

"Till Varberg???" undrade jag. Vaff! ska de till Varberg och göra?

"Joo, de har sina husvagnar där och så..." sa 3.5'an.

Så... de är i VARBERG och softar husvagn just nu!
Och jag hajjar som vanligt - iiiingenting...
Kan bara kallt konstatera att alla är totalt jääla bajjväck.
De ligger på playan i Vaaaaaarberg och lapar sol hela bunten.

Det är bara jag och Tjårren kvar.
Och några bikinisar.

Trist.

Ciao

//S - Man

5 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jo så är det ju, Borås åker till Varberg på sommaren. Men du har väl inte missat Sommartorsdagarna i Borås? Då är "alla" på torget!

11:32 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Varberg är vackert! Du skulle haft din glassmobil nu... då kunde du rullat efter dem. :-D

I övrigt anser jag att husvagnslivet är otroligt överskattat. kan aldrig vara nyttigt att klämma in sig på den ytan en hel semester. Stressmoment!

9:37 fm  
Blogger Andreas Comment

Eh, du är ensam kvar med bikinisarna...

Jag förstår inte problemet???

10:00 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Jotack. Vi har rätt många egna och massa importerade bikinisar i Varberg.

Typ.

Åk ner och kolla vetja!

4:50 em  
Blogger S-Man Comment

A-Man - Det enda problemet är att det är alldeles för FÅ bikinisar! De allra flesta är ju nere hos P-Man - jääla lyllo!

P-Man - Om bikinisarna inte vill komma till S-Man, får S-Man komma till bikinisarna.
Så, inte omöjligt...

=D

5:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???