Snubbens Place: Usch med... allt - somfan!

måndag, juli 31, 2006

Usch med... allt - somfan!

...

Vissa har så mycket att demonstrera emot att de glömmer VAD de egentligen gnäller om. "Skit samma lixom bara man demonstrerar mot något, för det är ju the shit. Det finns inga replokaler juh, och mina dreads känns torra!!!", resonerar man ofta.

Men det har väl sjungits ramsor och demonstrerats i över hundra jääla år i det här landet utan att det lett till någonting!?

Vare sig demonstrationståg på ett par tusen eller det dubbla antalet underskrifter emot något har någonsin stoppat eller förändrat något.

HAJJA DET!

Den här >snubben< har koll på läget.
>Här< var ett annat koolt och mycket aktuellt inlägg jag hittade, bland många!

Drysen är sexton år.
Skulle inte förvåna mig om han diggar Scrubs oxå!?
Jääla skitunge...

Så! *klapp klapp* lägg till bland favvosarna nu!!
Annars skickar jag fan ut protestlistor...

=)

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

ehrm, förstår ungefär vad du menar, men måste ändå påminna lite lätt om 5 veckors semester, 8 timmars arbetsdag etc etc
:)

8:32 fm  
Blogger Andreas Comment

Du får nog demonstrera järnet för att jag ska läsa mer av den där liraren... jag är less nog på idioter redan, och har bara varit tillbaka på jobbet en förmiddag..

11:54 fm  
Blogger S-Man Comment

Well well, smaken är ju som baken...

1:54 em  
Blogger . Comment

I love scrubs. I do.

3:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???