Snubbens Place: Tvillingsjäl...

tisdag, juli 18, 2006

Tvillingsjäl...

...

Det händer ganska ofta att jag skriver under mina kontokorts-slippar med "Kalle Anka", "Foppa" eller "Kungen".
No big deal med det lixom.
Det är ju ändå ingen som kollar vad det egentligen står.

Igår fick jag fick jag en slipp
där någon skrivit under med "GulfKlass".

Gulf Klass? Det är väl en båttyp?

Haha!
Jag har en tvillingsjäl i Hålan!!

Ciao

//S - Man

10 said...:

Anonymous Anonym Comment

Haha...Gulf Class? Hade aldrig hört talas om, men så är jag inte så "haj" på båtar heller...

2:18 em  
Blogger Peppe Comment

Min signatur är: Muminpappan.

2:45 em  
Blogger S-Man Comment

*klappar händerna i förtjusning*
HAHA!
Jag har en tvillingsjäl i Finland!!

=D

3:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Gulf klass låter som ngt från ngt från min del av världen hehe

4:57 em  
Anonymous Anonym Comment

Du, det står faktiskt Rolf Klasson!!!!
Sorry...
Nu klev glädjedödaren in på arenan!

5:29 em  
Blogger S-Man Comment

Hänky Pänky - Tänkte faktiskt att det skulle kunna vara något från dina trakter! Hur är det med luftfuktigheten där i öknen förresten? =)

Lina - Inge Roffe bara Goffe

Ylande hunden - Reeeeeespect!

10:58 em  
Blogger S-Man Comment

Nu är du full Ylwa.

12:12 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Jag hade DOn Corleone på bild på mitt pendlarkort en gång. Det gick hem bättre än Fozzie Bear som jag hade tidigare. Eller Karl XII som jag hade senare...

12:34 fm  
Blogger Andreas Comment

Det roligaste av allt (?) är ju att om man skulle bestrida något, och det inte är ens egen underskrift, så kan man slippa betala..

3:29 em  
Blogger Nini Comment

Ylwa jag är med dig. Det står klart och tydligt "Gustaf Klass"

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???