Snubbens Place: Trist och tråkig?

onsdag, juli 12, 2006

Trist och tråkig?

...

Brossan tycker att jag är/har det tråkigt här i hålan.
Han menar att jag skärmat av mig från allt och alla.

"Fan, du som var så kul å så!" menar han.

(Eftersom varken ironi eller "överlägsen ton" märks i text varnar jag därför för det i nedanstående rader...)


Pfft!
Elakt förtal, förbannad dikt och fanatiskt skitsnack är vad det är!

Du!?
Skulle jag ha tappat min kulighet ba'fatt jag hamnat in the "hålan"???

Phaaaaaahahahahaha....! säger jag bara.

Igår... mmmmmmmmmmöblerade jag om t.e.x.

Eller.... ja...

Jag flyttade ena soffan några meter åt vänster för att slippa gå in i den hela tiden. Är faktiskt ganska nöjd med placeringen.
Sen fyller jag år idag oxå.
Blev rätt så fint om ser på helheten...
Typ.

Imorgon funderar jag på att skura hela badrummet.
Inte för att det behövs men...

Uj uj uj uj...
Då skulle du vara med!


Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Niklas Comment

Fett med gratulationer då. Eller....är det såpass att man bör beklaga?

8:40 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

Vad kan man säga.....Grattissomfan...hoppas det blir en angenäm födelsedagsonsdag!!

8:48 fm  
Blogger Peppe Comment

FÖDELSEDAGSKALAS måste du ju fixa! Grattis! Grattis! Grattis!

8:58 fm  
Blogger K. Comment

Grattis! Jo, winnerbäck var alldeles underbart, 9200 pers var det där.. Men han fick inge vidare recensioner! Men

10:04 fm  
Anonymous Anonym Comment

Grattis som fan på födelsedagen!! =)

10:05 fm  
Blogger Unknown Comment

Grattisomfanvareväl?

Men hur många år undrar man… För övrigt anser jag att åldrar aldrig ska ”beklagas” (som någon skrev) utan varje ålder är en utmaning!

11:45 fm  
Blogger linda Comment

med en eeeenkel tullipan.. uppå bemääärkelsedan!

hurra! grattis på födelsedagen!

*kramarsomfan*

=)

1:08 em  
Blogger S-Man Comment

Tacksomfan!
Passar på att fylla jämnt - 40.
...eller var det 27½.....?

=D

1:19 em  
Anonymous Anonym Comment

men hipphippHURRA!!! =D

1:59 em  
Anonymous Anonym Comment

Men GRATTIS då´ra!!

8:41 em  
Blogger Karin Comment

Happy Bööfdayyy!

Bättre sent än att bara skita i det :D

11:03 em  
Blogger S-Man Comment

Fan vad du är klok Coxy!
Tänk om fler resonerade som du.

Tack ändå för alla gratulationer!

=D

5:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???