Snubbens Place: Torn...

tisdag, juli 11, 2006

Torn...

...


//S - Man

5 said...:

Anonymous Anonym Comment

Ahhhhh... Ha ha ha!!!! Fan vad bra! Han måste ha svart bälte i att uttrycka sig utan ord. Stående ovationer och busvisslingar från mig. Nu blev jag på gott humör. Saved my day...

10:33 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Den här är helt enkelt underbar...

11:26 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

Haahahahaha....Asså.....jag tror jag har sett den där 50 ggr nu men den är fanimej lika kul VARJE gång...

11:46 fm  
Blogger S-Man Comment

Hehe... visst har den gått runt länge, men jag behövde verkligen något för att försöka få bort de där eländiga Kineserna ur mitt huvud:
http://snubben.blogspot.com/2006/06/bsb.html

Bryter ihop varje gång jag ens tänker på dem!

=D

11:56 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

Skoja inte....kineserna är helt klart en klass försig...hehehe

4:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???