Snubbens Place: Tomaten...

tisdag, juli 18, 2006

Tomaten...

...

Man blir inte särskilt brun av att jobba i en Tjårre hela dagarna.
Tur då att man håller stilen och är så snygg och fräsch... ändå.

Idag var jag äntligen nere på beachen igen för första gången sedan... sist och bättrade på solbrännan lite.

Så nu är jag röd som en klase tomater igen.

Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Det värsta med den röda typen av solbränna är att den sällan blir snygg och brun utan bara bleknar bort...

12:26 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag kommer ju inte ens iväg till stranden eftersom en klase moln har bestämt sig för att parkera över just mitt lilla hörn av världen. :-(

10:22 fm  
Blogger Karin Comment

Jag vet ju att solkräm är fjolligt och bara för tjejer, men ändå Snurreburre kanske du kunde...

Om inte annat kanske du kunde be någon.. vahettere... vahettere... om hjälp. Med ryggen iaf!

10:48 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Du borde väl kunna be om att en snygg tjej kletar in lite sololja på ryggen...eller... något ..annat ställe, du verkar ju liksom ganska framåt.... Tänk vilken flört chans!!!

12:55 em  
Blogger S-Man Comment

Röd igår - brun idag.
Solen och jag är bästa kompisar igen =)

Bra tips det där med vahettere... och kleta klet på ryggen!
I'll scratch yours and you scratch mine lixom!?

Men... är inte det "hångla"?

=D

1:36 em  
Blogger Karin Comment

Du får tolka det som du vill Snurris, lite hångel är ju alltid mysigt! :D

4:53 em  
Blogger S-Man Comment

Larsa - Nä, diggar verkligen inte att bränna mig, men nu har jag den egenskapen att det övergår till brunt blixtfort. *FLIIIIN* =D

Bruttan - Inga kommentarer...

Coxidelafox - Yupp!

11:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???