Snubbens Place: Tomat... Igen!?

onsdag, juli 26, 2006

Tomat... Igen!?

...

Någon mer än jag som är ÖVERTYGAD om att det visst är en jääla massa becquerel med i solens strålar i år?
Måste vara en hel jääla del kvar efter Tjernobyl lixom...

Tyckte att jag var brunsomfan som det var innan.
Tillbringade ett par timmar på beachen idag studerandes ... fågel... arter.
Kommer hem sex timmar senare och är RÖD som en TOMAT igen.

Ameh VAFF!

//S - Man

9 said...:

Anonymous Anonym Comment

håller med fullständigt... även i stockholmstrakten liknar vi mer tomater än heta miami-brunbrända snubbar och snubbor... hoppas att du får semester så du kan jobba på den djuuuuupa brännan... kram!

1:15 fm  
Blogger Frk Fleggman Comment

Hört talas om "tunt ozonskikt"? Inte det? Tänkte just det... Stanna i skuggan så blir du gyllenbrun och snygg!

8:45 fm  
Blogger Nini Comment

Inte fan har det tagit mer än vanligt här i sthlm?!? Jag är lika ljusbrun som jag alltid blir fast jag solat som fan! =/

Albino-gen säger jag bara...

9:25 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Ja men hallå... 6 timmar i solen skulle väl göra vem som helst tomatfärgad!!! :-)

10:28 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Hur känns det idag då? Fortfarande tomat eller förvandling till pepparkaka?

12:23 em  
Blogger S-Man Comment

Idag är jag brun som en pepparkaka!

=)

5:17 em  
Anonymous Anonym Comment

Wooow! I´m goood! Haha.

Respekt.

8:20 em  
Blogger Nini Comment

6 timmar gör inte ett skit skillnad på mig. For real... Blir en svaaaag nyansskillnad mellan bikinitäckt och bar hud =(

9:13 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hört talas om solskyddsfaktor??? ;)
Ett litet tips bara.. :)

10:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???