Snubbens Place: Snubbelibubbelipop...

onsdag, juli 26, 2006

Snubbelibubbelipop...

...

BOOten Anna?
Paris Hilton?
Nelly Furtado?
Xtina Aguilera?

Jösses!
Du har ju ingen som helst koll på läget...

Snubbelibubbelipop presenterar därför stolt:
Årets sommarhit #1

Sons of Butcher - Fuck the Shit

Jahaja...
Några frågor på det?

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger KarinC Comment

En oslagbar ehh låt? ;) Men den var bra...!! ehh... öhh... Precis lika bra som Paris Hilton... Minst. Fast bättre! Mycket bättre, inte för jag har hört ngt hon sjungit. Det behöver jag inte för att veta att det är SKIT!!

Men jag förstår vad du menar me´t. Man blir lite ttrött på eländet, some time! :=

Kramen!

8:28 em  
Blogger Johan Svenungsson Comment

coolsomfan!

9:21 em  
Blogger S-Man Comment

Hehe...
Precis - KOOlsomfan!

=)

9:46 em  
Anonymous Anonym Comment

Shit! Vikken fucking funny shit! :)

11:16 em  
Blogger Nini Comment

Jag tror er, men jag kan inte kolla på sånt där för IT-avdelningen här tycker inte att dom ska uppdatera Java & Flashplayer.
Idioter! =/

Tycker dom borde tänka mer på mig som sitter här utan att ha nåt att göra...

9:24 fm  
Blogger S-Man Comment

IT-Avdelningen är blä!

=/

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???