Snubbens Place: Pälsdjur EJ tillåtna...

onsdag, juli 26, 2006

Pälsdjur EJ tillåtna...

...


En vilsen äldre turist, som faktiskt liknade apan här ovan, steg in i Tjårren igår. Han bar skjorts, flip flop-sandaler och var täckt TÄCKT av svart äckligt hår på sin tjocka, bara överkropp!
Eeeeeeewwww.....

Min första reaktion var ju naturligtvis, VAFF!? och att rygga tillbaka!

Gubben frågade om vägen till Göteborg.
Då hände något i min hjärna som jag inte kan förklara;
Människan sa säkert något som lät helt normalt, men i min skalle hörde och såg jag något helt annat.

För att illustrera det lättare ber jag dig att placera så mycket tunga du bara kan framför tänderna i din underkäke - låt underläppen puta ut ordentliget!
Snurra med höger pekfinger i luften, daska vänster handflata i pannan, skela med ögonen och säg samtidigt följande:

Ursäkta mig men jag verkar ha kört fel.
Kan du visa mig vägen till Göteborg?


Jag var SÅÅÅÅ sugen på att skicka'n käpprätt åt helvete!
Jomenvisst du, Henry! Ta höger lite längre fram och när du ser skyltar "Alingsås" börjar du närma dig - NORGE, MORON!

Håriga gamla gubbar med stora magar- BÄR KLÄDER!
Övriga - carry on... carry on...

Behöver semester!

Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger Karin Comment

Men naturligtvis gav du honom en riktig vägbeskrivning och en klase bananer som färdkost! Det är priset man får betala om man är en hyvens person... *suck*

12:07 em  
Blogger KarinC Comment

Euuu....!!! Förstår din reaktion, precis. De borde tänka på sin omgivning. Tänk å sitta brevid den där på tunnelbanan... blääk.

Fast orangutangen var lite söt ändå på någe vis... :) men han ÄR ju apa så han får se ut så där. :D

8:33 em  
Blogger Nini Comment

Finns en störtskön tjyvlyssning om det där... en liten kille på tunnelbanan som ser en jättehårig man och kommenterar det högt och ljudligt... Hehe... måste hitta den bara för därför... Hold on...

*letar*
Här är den:

Möte med det vilda, mitt på Södermalm!

Gröna linjen, Medborgarplatsen
(En mycket hårig man i shorts och linne kommer in i vagnen).
Pojke 5+: Mamma, varför har den där mannen päls?
Mamman: Men Schhh!
Pojke 5+ (skriker): Men varför har han päls?!
(Alla på tåget börjar le, mannen tittar ilsket på ungen).
Pojke 5+ (lite rädd): Mamma, björnen tittar argt på mig nu!

--> Cred Lina (Tjuvlyssnat crew)

Hahahahahahahahaha!!

9:22 fm  
Blogger S-Man Comment

Nini - HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!!!
Skitkool!

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???