Snubbens Place: OLW... dumma dumma OLW

tisdag, juli 04, 2006

OLW... dumma dumma OLW

...

Allt är OLW's fel!

Willy's har haft en kampanj med OLW chips å sånt.
Länge.
Alldeles för länge enligt mitt tycke.
Det börjar gå för långt nu...

Om man köper 3 olika OLW-produkter på Willy's så får man en duschradio på köpet. Javisst serru!
Nu är det så att vi omsätter en hel del chips å sånt i Tjårren eftersom vi har ett ganska bra och populärt filmsortiment.

Jag KAN inte låta bli att sno åt mig en duschradio varje gång jag köper chips eller ostbågar. Kan bara inte.
Numera bör jag därför undvika alla OLW's produkter, för VAFF! ska jag göra av alla 34 duschradiosarna?
Det börjar faktiskt bli lite löjligt det här.

Nog för att jag duschar två gånger per dag men så mycket orkar inte ens jag lyssna på radio.

Cheezus...

//S- Man

6 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Nu är det väl jag som är korkad men varför ska man ha en radio i duschen? Där sjunger jag ju själv...

12:14 fm  
Blogger S-Man Comment

Uj uj uj....
Då ska du höra mig då, ta i för kung å fosterland.

Såg en flyttbil utanför min port i morse. Undrar om det är mina grannar som...

1:30 fm  
Blogger Peppe Comment

Det är fritt fram att donera en radio till ditt östra grannland. Eriksgatan, tack.

8:27 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

meh, åhhh...jag har ju sneglat på de där flera gånger, det är bara det att jag aldrig kommer mig för att köpa tre produkter på en gång(nån måtta måste det ju vara). Det är ju hur sweet som hellst med tunes i duschen! kanske inte 34 st samtidigt dock...

8:52 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

äter ju inte ostbågar så ofta så jag kommer liksom inte upp i de mängderna så jag någonsin får någon duschradio... men om du har en över så.... :-)

9:49 fm  
Anonymous Anonym Comment

Det vore väl bra om dina grannar flyttar! Då kan du ju få sova på nätterna framöver!! =)

Och ta det försiktigt med alla OLW-produkter! Matchstället ska väl passa ett tag till??!! ;)

1:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???