Snubbens Place: Ännu en...

måndag, juli 31, 2006

Ännu en...

...

Det är varmtsomfan, regnet öser ner.
Luftfuktigheten är minst 129% om man funderar som en korvfabrikant och kläderna klibbar sig mot kroppen. Minsta lilla ansträngning får svetten att lackas.

Dumsnåla invånare skickar sina ungar (utan en spänn på fickan) för att lämna tillbaka filmer som är flera dagar försenade, och hoppas att samvetet ska kännas lättare.

Oh well...
Bara ännu en måndag i The Hålan.

//S - Man

14 said...:

Blogger KarinC Comment

Men det regnar i alla fall.... elle??

3:45 em  
Blogger Nini Comment

Ååååå va lågt att skicka ungarna med film!!! Jag brukar lägga dom i lådan efter stägning bara =)

4:00 em  
Blogger Nini Comment

Stängning till och med....

Tror att min hjärna inte är påslagen riktigt...går på halvsäkring eller så...
Hrrrm.... eh....

4:00 em  
Blogger Drysen Comment

För att inte anstränga sig så tillbringar man dagen vid datorn.

4:12 em  
Blogger Nini Comment

Du fressten!? Hur har du fått bort den där störiga raden som jag har överst i min blogg?? Den Blogger raden??
Jag vill inte ha den där =/

4:26 em  
Blogger S-Man Comment

Nini - Här hittar du info om det b.la:
http://blogger-templates.blogspot.com/2005/01/remove-navbar.html

5:20 em  
Blogger S-Man Comment

Det har varit omkring 30 grader i snart två veckor nu. Avis? ptjä!

Om det bara kunde blåsa lite somrigt svala vindar bara...

5:34 em  
Blogger Unknown Comment

Sambon brukar skicka mig med filmen. I tid. Han har å andra sidan inhandlat kardborrband till mig idag. Svart. Hur många vuxenpoäng får man för det?

7:11 em  
Anonymous Anonym Comment

Mina ungar hyr film i mitt namn, lämnar in filmerna en vecka för sent. Sedan när jag ska hyra så säger video-snubben: "Ja, sen blir det ju 250 spänn för de där filmerna du lämnade in för sent sist..." och jag naturligtvis står där med en 50-lapp. Det är sådana gånger jag ringer hem och skriker: "Om den som gett mig en skuld på 250 spänn på UNIK är hemma när jag kommer hem, så hoppas jag den personen är jävligt bra på att ducka!"

10:11 em  
Blogger S-Man Comment

Åsa - A bunch!

Fatou - Uj uj uj. Osnyggtsomfan! Giv'em hell!!!

10:31 em  
Blogger Nini Comment

Fatou: You go mum!!

Jag hade nog gjort likadant. Om jag hade haft barn. Jag ska inte ha barn.

9:28 fm  
Blogger Nini Comment

Snubben: Thank you, thank you, thank you!!!

Det funkade fintsomfan! :)

9:34 fm  
Blogger Peppe Comment

Jag brukar ringa och säga att jag är dödssjuk och fråga om det e okej att jag lämnar tillbaka filmen lite sent. Det funkar än så länge, men tjejerna på filmuthyrningen ser allt mer misstänksamma ut.

9:57 fm  
Blogger S-Man Comment

Peppe - Alla sätt är ju bra utom de dåliga, men det skulle nog fungera längre tid om det var killar vid filmuthyrningen.
Vi är ena veka varelser...

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???