Snubbens Place: Koncentrationssvårigheter...

fredag, juli 14, 2006

Koncentrationssvårigheter...

...

Kolla in det här testet:

Det är meningen att du ska klicka på bilden
oxå dummer, inte bara sitta där och stirra!
Åhh...


Parfym in - koncentration ut.
Det är precis vad som händer då en parfym kommer in i Tjårren!

Inte mycket lättare nu heller, då det tydligen är vähähäldigt svårt att ta på sig åtminstone en tröja om man ska till Tjårren direkt från stranden.

Sommar - en outtömlig källa för sol och bad... och för felslag!

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Det måste vara något allvarligt fel på mig... jag hittade bollen vid första försöket. :-D

12:09 fm  
Blogger S-Man Comment

Nej nej nej och åter nej.
Det är MIG det är fel på!

=)

9:41 fm  
Anonymous Anonym Comment

Mehh.åååhh..så dumt :) Men jag tittade faktiskt hela tiden på bollen :)

Grattis i efterskott förresten..aa du fyllde år såg jag! Grattis grattis!

Krama krama kraaama
Munin

10:11 fm  
Blogger Drysen Comment

Jag klarade det första gången!! :P

11:56 fm  
Blogger KarinC Comment

Det tog några gånger... men sen så. Jag har rätt bra koncentration. =)Japp.

4:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???