Snubbens Place: I'm stucked...

torsdag, juli 06, 2006

I'm stucked...

...

Har en förmåga att fastna för vissa saker.

En låt kan fastna i huvudet på mig.
-ja, men det kan det göra hos oss alla - kanske du menar.
Men det är inte som inom mitt huvud ändå, menar jag med bestämdhet!

I min skalle kan de mest besynnerliga melodierna fastna - på obestämd tid:
"Always Look On The Bright Side Of Life" - Monthy Python
Signaturmelodin till Drutten å Gena!
Signaturmelodin till Rapport!!
"Små Grodorna"... den var jääligt jobbig att bli av med...
"Eeeeeevighet" - Canvråla högtsomfan
"Din Dada Din Dada" - George Krantz
Huuuuuuvud, Axlar, Knän och Tår, knän och tår (WTF!?).

Typ.

Nu har jag tvärfastnat i det jag äter på kvällarna.
Kommer bara inte loss!

ICA's Isbergsmix, en 250 gr mini keso och Alfalfagroddar.
Har inte ätit annat än det till kvällsmål de senaste två veckorna.
KAAAN bara inte lägga av med det heller eftersom det är så jäääla gott!

Det har gått så långt att om de där rackarns påsarna är slut så blir jag sur.

Jag är en märklig prick.
Ska ta ett ordentligt snack med morsan och höra VAFF! det var i den där bröstmjölken egentligen...

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger ajja Comment

Ehm.. Snurrburr. Det är inte så att du har magrat som faan åsså?! Det låter inte jättenäringsrikt gullet. Men aj now its gottsomfaan. Äter nästan bara ung sådär nu när det är varmt och kvalmigt.

RING snart förresten (extra kram)

12:30 em  
Blogger KarinC Comment

Hur går signaturmelodin till drutten o gena nu igen?? :)

1:10 em  
Blogger Peppe Comment

Jag har också perioder då jag bara äter en maträtt. Bytte fr några veckor sedan ut hummus och falafel mot hemmagjord pesto.

För övrigt överförde du just Monthy Pythons "Always Look On The Bright Side Of Life" till mitt huvud.

1:56 em  
Blogger Karin Comment

Jag har ätit keso med jordgubbar och skivad banan till antingen frukost eller lunch i två månader i sträck. Så gott!

2:18 em  
Blogger Miss Fat Herself Comment

jag har gått omkring med signaturmelodin till rederiet (why oh WHY??) i huvudet i omkring en vecka nu..flummigt med tanke på att det var ett par år sedan man hörde den sist...INTE ok!

Tänkte by the way kolla om det är lungan att jag har länkat dig från min blogg? Har ju så förbannat kul varje gång jag läser så jag vill föra det vidare...ok månne?

3:29 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Det finns 2 möjligheter!

Du är antingen med barn!!! (då får man matfobier)

eller så har du börjat gå tillbaka till kaninstadiet...

När det gäller att nynna melodier så har jag nu sedan 2 veckor tillbaka En "Hitta Nemo" sång i huvudet....(när Doris sjunger för Nemos Pappa.. Fortsätt simma..)

Håller jag på att bli galen? :-)

4:40 em  
Blogger S-Man Comment

Fan! Jag har gått och blivit på smällen!!! Da Cox har ju tre stycken och Pia en... Hade på känn att det inte var nyttigt med för mycket Keso...

Dixie - Länky pänky på du. Välkommen till galenskaperna =)

5:05 em  
Anonymous Anonym Comment

"don't worry be happy" från cocktail är mitt fenomenala bidrag till inte-kunna-få-ur-skallen-låtarna. keep cool. och börja inte vissla på den, då är det klippt.

1:11 fm  
Anonymous Anonym Comment

ps. så du HAR börjat handla på ICA...

:)

stoort smile

1:12 fm  
Blogger S-Man Comment

Emmy - Asså, hon den jättesnygga på Willys verkar ha gått på semester och bru... kassörskorna på ICA är bra. Jätte jättebra.
De med.

Och där satt "Don't Worry Be Happy" som ett smäck!

Tack för den

1:19 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Vad ska en kanin äta om inte sallad? ;-)

11:08 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Var glad att det inte är en julsång. För det är vad jag nynnar på för jämnan: "Sleigh bells ring are you listening (...) walking in a winter wsonderland".

Borde mumsa på julskinka också.

3:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???