Snubbens Place: Götlaborg-ish...

lördag, juli 22, 2006

Götlaborg-ish...

...

Den här helgen är jag ledig - äntligen!
Ska bara lata mig, är det tänkt.

Tack vare det finfina vädret så har dagens upplägg varit idealiskt än så länge:
10-ish - Vaknade av att grannarna ovanpå mig håller på att flytta. Ett jääla liv mao! Det... beror väl inte på att jag sjunger högtsomfan då jag duschar!?

10 - 12-ish - Skräpa runt.

12-ish - Mot beachen och spana på... fågel... arter.

16.45-ish - Mon dieu - mot Götet! [Insert the sound of fanfarer här]

17.45-ish - Tvätta tvätt och samtidigt smutta lite på ett glas "Foot of Africa" - ett vaaaansiiinnigt charmaaannnt och yiipperligt viiiiitt lådviiiiiin (hundra sjuttiniiiiio kronor. Beställningsnummer femtiosjuuuuåtiiiiotreeee).

Nu-ish: Krubba en alldeles sagolik lasagne från Pizzeria Gambero - världens bästa pizza joint! och fundera lite kring kvällen outfitt

Sen-ish - Ut och göra Götlaborg osäkert.

Snubb-ish är i storstan med andra ord!

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger linda Comment

foot of africa - håller med! =)

7:00 em  
Blogger S-Man Comment

Äsch... inte mycket att spana efter alls egentligen.
Det var väl mest de vanliga små ouppfostrade "skrikussomf-anus", en och annan "uppskruvad snärrta" låg och ruvade i vassen, ett par stycken "mesar"... och så de oundvikliga - "stOOra haggorna" såklart...

Såg faktiskt en silikonis blondinus oxå, som låg bredvid en dörrus vaktel, även känd som anobolus intes-martus!

Det var då jag bestämde mig för att åka hem...

=)

10:02 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Väntar med spänning att höra vilka fåglar som ornitologen spanande in i Götets nattliv... :-D

11:09 fm  
Blogger KarinC Comment

Hoppas du hade kul-ish. Ash-ish det var någon annan som deran skrivit det!

Jag hade en bra kväll på Berns igår iaf.
Myckeet dans blev det...

1:23 em  
Blogger S-Man Comment

Mmmm visst Ylis.
Det ska bara sluta snurra först...

Ouff

3:49 em  
Anonymous Anonym Comment

Hoppas din helg har varit bra! Har ännut inte hört om nån som gjort bort sig på Avenyn... Kan det vara så att du har tagit det ganska lungt eller? Nä, så kan det väl aldrig vara...?
Antar du min utmaning på en "100-lista" tro? ;)

11:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???