Snubbens Place: Fölsedagsparty....

onsdag, juli 12, 2006

Fölsedagsparty....

...

Okey'rå...

Ni får väl festa lite då.
Det är ju inte varje dag man har fölsedagsparty lixom...
*flyttar diskret undan blomkrukorna*

Ta't lugntsomfan bara!
Inte hoppa i sängen eller stöka ner.
Tänk på att jag är gammal...

Wheeeeyyy!
Party-arty!!!!

//S - Man

15 said...:

Blogger KarinC Comment

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SNURREMAN! och STOR KRAAM!

Tjohoo! Party, party, partyyyy! :D

1:40 em  
Blogger Studiomannen Comment

Gubbjävel! *S*

/Ungjäveln (661215)

2:31 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Tjoho!!! *korkar upp champagnen*
fast.... du måste ju ha glömt att skicka inbjudningskort till festen, för jag har inte fått något!!! :-)
Grattis!!!! Eller skall man säga beklagar sorgen...

3:12 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Tjohoo! Klackarna i taket! :-D

4:49 em  
Blogger ajja Comment

Åh, stjäärnan! *hänger mig runt halsen* Grattis!!!

6:14 em  
Anonymous Anonym Comment

Men vad kul! Grattis! Vi fyller ju är nästan samtidigt ju!

Ska vi ha kalas ihop nästa år??

8:34 em  
Blogger Unknown Comment

Skakarrumpasomfan och diggar musiken!

10:24 em  
Blogger Smiley Comment

Har jag sett detta leende nånstans?
=)

Be cool!

10:43 em  
Anonymous Anonym Comment

En får väl be att gratulera! Vi ska vara varsamma med växterna!

12:13 fm  
Blogger S-Man Comment

Hey Smiley! Kul att du kunde slita dig från din semester!!! =D

Inga "inbjudningskort gick ut eftersom alla var inbjudna.
Ja! Så var det.

=D

Mer champagne någon?

Peter! Släng på lite Brand New Heavies så vi kommer igång lite här...

1:51 fm  
Blogger Peppe Comment

Jo tack, jag tar gärna lite till. Skål och grattis!

8:34 fm  
Anonymous Anonym Comment

Graaaattiiiis! :D *kramasåtokdansar*

11:07 fm  
Anonymous Anonym Comment

*smyger på tå* : Är festen slut, eller? Hur KUNDE jag bara missa den? *tårarna sprutar som på värsta lilleskutt* .

Nåja, jag har bara mig själv att fylla, öh, jag menar förstås skylla!
Massor av GRATTIS Snurreman! Hur känns det nu o va laaaastgammal...??? *ASGARV*

4:23 em  
Anonymous Anonym Comment

Vaddå anonymous. Det e ju JAG, Tonårsmorsan! God damn it! (Ska man måste hålla koll på allt nu för tiden?)

4:24 em  
Blogger Studiomannen Comment

"Dreams come true" på full volym!

3:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???