Snubbens Place: Fem saker...

fredag, juli 07, 2006

Fem saker...

...

Ehe... blev taggad av Vargakvinnan, Käcka Peter och några till.
Brukar inte "sälja mig" med såna häringa kedjebrevsvarianter men ok.

Fem saker....

Fem saker i min frys:
Inte ens en förlupen liten ärta.
Jag har ett facking frysfack och det är fortfarande pajjsomfan.

Fem saker i min garderob:
Kläder
Skelett
Hemligheter
Skor
(oj, där låg visst telefonen...)

Fem saker i min bil:
Registreringspapper, CD-skivor i en cd-väska i handskfacket, två små paraplyer, en gul rattklyka, solglasögon.
Annars: Ingenting är synligt. helt jääla tomt. Vill inte ge någon en orsak att bryta sig in.

Fem saker i min väska:
Har en dataväska i form av en rygga där jag har min Lappe, externa hårddisk, nagelsax, Ipren och ett sy-kit.

Fem att langa det vidare till:
Utan någon som helst inbördes beundran...
Peppe, Pia, Najjkee, Hallon, Karin

//S - Man

3 said...:

Blogger Studiomannen Comment

Mycket märkligt att sådant här har en förmåga att korsbefruktas. Jag har inte blivit utmanad på månader, så jag tyckte att det var rätt kul.

Kanske inte då jag fick 5 i veckan...

2:22 em  
Blogger S-Man Comment

Har en massa massa massa hemlisar ;)

Håller med dig Peter, ett tag gick det inflation i alla listor.

2:37 em  
Blogger KarinC Comment

Aha, min första lista! Tackar! ;)

11:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???