Snubbens Place: En hal sak...

söndag, juli 30, 2006

En hal sak...

...

Det sägs att jag undanhåller en del av sanningen, att jag inte ger all information om en del saker som händer eller har hänt i mitt liv.

Ibland menar man att jag försöker vilseleda folk genom att lägga ut sidospår, att jag fintar vänster men går till höger.

Det hävdas att jag gärna leder bort människor från huvudspåret via avledande manövrar, att jag är en hal sak.

Och att jag skrattar hjärtligt åt det hela.



Ja... så kanske det är.

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Varför ska du dela med dig av allt som har hänt och som händer i ditt liv? Vissa saker är privata och sån't som man bara berättar för sina närmaste... eller?

Sen inte sagt att jag inte är nyfiken... :-)

3:46 em  
Blogger Karin Comment

VA??? Får vi inte reda på ALLT? Ocensurerat?? Jag som trodde...

Jag förbannar dessa blå ögon!*knyter nävarna och blinkar bort tårarna*

:p

3:53 em  
Blogger Unknown Comment

Du behöver inte SKRIVA allt du gör på bloggen, MEEEEEEEEN den där snyggigaste snyggingen på Willys, borde du inte se till att göra någon fiffig framstöt där? Eller? :-)

5:03 em  
Blogger S-Man Comment

Åsa - Ja, det kanske jag harska göra.

=)

10:38 em  
Blogger Unknown Comment

Harskar du dig?

6:44 fm  
Blogger Nini Comment

Tss fegis, du bara trånar! Erkänn!!!

3:49 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag kan ju aldrig hålla käften om någonting. Bra med motvikter!

12:28 fm  
Blogger S-Man Comment

Ja... så kanske det är.

=)

3:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???