Snubbens Place: Efter solsken kommer regn...

onsdag, juli 26, 2006

Efter solsken kommer regn...

...

Svenne Berka - han som presenterade vädret på Aktuellt ikväll, och som låter som om han har en bulle halvt nertryckt i halsen, vevade med ena handen över området där Tjårren ligger och konstaterade att "även i morgon kommer det att överstiga 30 grader i det hääär (veva veva) området".



Favoritsysslan idag har varit att fylla på med dricka och glass.
Så ofta som möjligt.
Hettan och värmen i Tjårren har varit ENORM!
Fan... en dag till ska man behöva stå ut innan regnet kommer.

Efter solsken kommer regn - eller i vilken ordning var det nu igen...

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Jag tycker ju fortfarande då att solen och värmen är underbar, men jag slipper ju jobba i den. Är det fortfarande varmt i mitten av augusti när jag börjar jobba så kommer jag att gå med i protesten och skrika efter regn och svalka. Jag lovar!

9:53 em  
Blogger Maria Comment

Jag har också ätit massa glass idag :) Ingenting är godare när solen skiner, tycker i alla fall jag.

11:00 em  
Blogger S-Man Comment

Hallon - Sure, återkom med gnället i Augusti, för det lä garanterat bli en Britt-sommar utan dess like oxå!?

M - Glass är det enda motmedlet!

11:23 em  
Blogger Unknown Comment

Idag kom det liiiiiite moln framemot kvällen och jag lapade tacksamt i mig känslan av temperatur något svalare än stekhet. Jag gillar visst att det är varmt, men det börjar kännas mer och mer som att det nog ändå är bra med variation…

11:31 em  
Blogger S-Man Comment

Heja Sverige - heja mångfald och variation!

8:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???