Snubbens Place: Det är varmtsomfan...

torsdag, juli 27, 2006

Det är varmtsomfan...

...

HAHA!

Jag kom på NU att det är torsdag idag!!
Har helt enkelt missat eller hoppat över en dag den här veckan.

Vaff! hände i onsdags egentligen?
Ummmm.... äh!

Ok, Håll tyst om det här nu.
Jag skyller på att... på att... påååå....mmmm...
Värmen!

Jag skyller på att det är varmtsomfan.

Det funkar.

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Och ja... det tror vi ju på. ;-)

Vad hände i onsdags egentligen?

8:59 em  
Blogger antidoten Comment

Jaha! Då har man besökt Tjårren för första gången då! Jag kan meddela att jag inhandlade en Magnum Strawberry White... :-)

9:59 em  
Blogger S-Man Comment

Hallon - Mmmmpfh mmmmmpfhmfph. Mmmmmpfh mmmmmpf mmmmm. Mmmfffffpfh mmmmmmp. Mmmmmpfhhhfmmpfh. (fritt översatt: jag har dessvärre munkavle på mig just nu. Kan tyvärr inte säga mer än så.)

Anti - Trevligt! Hoppas verkligen att glassen smakade gott. Du hälsade väl på mig (som var där mellan 10-15) eller min bror (som var där mellan 15-20), eller hur?

12:32 AM

12:49 fm  
Blogger Nini Comment

Onsdags? Har det varit onsdag? Jag är inte så säker på det faktiskt...

Jag kom på att det var fredag imorse när jag satt på toa och tänkte "åååh va skönt imorrn är jag ledig" och i nästa sekund kom på att nä det är jag ju inte alls det, för om det är fredag idag så är det lördag imorrn å då jobbar jag ju oxå =(

9:15 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Vi kräver en fullständig redogörelse för onsdagen... vi är ju för bövelelen dina blogg fans!

9:40 fm  
Blogger antidoten Comment

Då fick jag äran att bli betjänad av din bror. Han gjorde det med den äran!

4:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???