Snubbens Place: Dagens Outfitt...

söndag, juli 16, 2006

Dagens Outfitt...

...

Gjort idaaaaa'rå?:
Jobbat i Tjårren, hela helgen faktiskt.
Det har varit varmt.
Jättejättevarmt.

Gjort ikväääääll'rå?:
Kom hem precis (lite efter nio ungefär) och ska väl göra någon macka tänkte jag och sen ska jag

Dagens Outfitt ...'rå? *tugg tugg*:
Öh...
Shorts - Från Dee Jay Promotions. Ett par gamla sponsorshorts helt enkelt.
T-Shirt - Zantos (Tjackat i UK - tufftsomfan!)
Gympapjuck - Reebok (koolt - innesomfan!)
Glajjor - StOOrasomfan. (koolt - Hollywood - & - Innesomfan!)

Outfitt nuraaa.. hallååå? *tugg tu... svälj... tugg*:

Well...


College - Öhhhh.... okänt ursprung... ingen aaaning faktiskt.
Byx... mysisa... WTF?: - Öhhhhhhhhhhhhh.... Nä. Vet inte...
Toffl... - Öhhh... IKEA *SMIL*

Nu: Räkna moms

Kramizzz å pussizzz å allt sånt!

Ciao

//S - Ma....?

6 said...:

Blogger Peppe Comment

Mys indeed.

10:35 fm  
Blogger Babushka Comment

Eyyyvafan, du ser ut som en kung ändå. Det intalar iaf jag mig själv när jag har den dressen på.

Mysbyxor är the shiiiiit.
(känner mig lite svennig idag så jag testar om lite förortstugg kan bättra på imagen, funkar asdåligt)

10:57 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Ähh bättre att gå naken tycker jag.. :-)

11:06 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hetast outfit i bloggosfären!

11:10 fm  
Blogger ajja Comment

Men tofflor?? Men va?? Mina fötter skulle dö och lossna från mina ben av värmeslag.

12:54 em  
Blogger S-Man Comment

Gjorde faktiskt mitt allra allra bästa för att få fram de där goa svenne-knäna på collegebyxorna. jag hittade dem när jag röjde ur en garderob.

Nä, tofflorna använder jag inte heller i vanliga fall. De hittade jag oxå i garderoben. Vet inte vart jag fått tag i dem faktiskt. Kan ha varit på Ikea i något svagt ögonblick.

Håller dock med Pia om att naket e bäst, men... det blir det nog tyvärr inga bilder på!

=D

10:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???