Snubbens Place: Bloggskadad...

fredag, juli 28, 2006

Bloggskadad...

...

Var nere på byn som hastigast, det var ju Rednex som uppträdde på stora torget! Fullt med folk överallt.

Gick senare ut på lokal för att släcka törsten lite.
Fastnade för "Grand" där entrén gick på 95 pix - det var ju REDNEX som uppträdde där ikväll efter deras uppträdande på stora torget!!!

Fine.
Pröjsade och knatade in.

Jockeyn fick verkligen 18 tummarna att svettas!
Bra tryck på dansgolvet och fräsch musik för en gångs skull.

Kollade runt bland klientelet som bestod av 25-35 åringar.
KOOlt.

Tänkte för mig själv att fan vad många modebloggar det är här ikväll då!

AMEH!!!

Det var,

Cardigan - Ralph Lauren
Klänning - H&M
Väska - Dior vintage
Flats - Din Sko

... ÖVERALLT!
Stället fullkomligen kryllade av outfittar och avundsjuka blickar!

Nu: Mot baaaaaren.

*Suck*
Ingen idé att stanna efter det, kunde bara inte.
Vantrivdes.
Så jag flydde fältetsomfan.

Senare satt jag hemma och surade istället.

Bloggskadad... JAG?
Näääääääää.....

Ciao

//S - Man

11 said...:

Blogger Nini Comment

Huuuuur vet du att det var en Dior-vintage? Har du sån stenkoll??
*imponerad*

9:16 fm  
Blogger Peppe Comment

Jag är imponerad. Både av din modekunskap och av informationen att Rednex fortfarande existerar. Där har vi en orkester jag inte tänkt på på MÅNGA år.

9:29 fm  
Blogger Pia-Pralin Comment

Du har bättre koll än jag ;-)

9:38 fm  
Blogger S-Man Comment

*Fniss*
Ni är roliga ni ;)

2:45 em  
Blogger malla Comment

ehh, jag hoppas inte att du drog ner på byn för att Rednex spelade.... Som ex-dj måste du vill ha lite smak?! :)

7:43 em  
Blogger Alexander Comment

Men grand är ju kul ju... (Kan iofs bero på mina 26 år i livet).

Men jag kan avslöja boråsarnas kläder (inköpsställen skiljer sig från din analys)

Cardigan - Ralph Lauren, nope Thailand.
Klänning - H&M, Jovars...
Väska - Dior vintage, Thailand
Flats - Din Sko, Nope Visko i kinna

En annan brukar chilla där i Lager 157-jeans, Lacost (äkta thailand) eller brothers shorta samt sneakers men ändå trivas.

8:43 em  
Blogger S-Man Comment

Malla - Nä. Det var inte p.g.a Rednex. Behövde se människor bara.

Ylis - Skit är det med det! Hiva fanstyget och tjacka nytt.

Alex - Nu blev jag både impad och... orolig. Men jag håller med dig om att Grand är lite kul. Har faktiskt själv spelat där en hel del, back in the days.

Hörru! Det finns Pucko i Tjårren nu!!

=D

9:09 em  
Anonymous Anonym Comment

Hahaha! stod dom inte inne på toan och tog kort på sig själva "genom" spegeln också??

12:07 em  
Blogger S-Man Comment

Kikkan - Så långt kom jag inte men det skulle inte ha förvånat mig alls!

12:45 em  
Blogger Nini Comment

Åhhh Pucko! Nu blev jag galet sugen på en pucko... =/

3:42 em  
Blogger Studiomannen Comment

Min kusin har varit med i Rednex.* Men jag skulle inte ha koll på mode ens om Ebba v S skulle kört ner en Veckorevyn i halsen på mig.





*Mia, som var sångerska under en period Annika inte var det.

12:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???