Snubbens Place: Bara fem minuter till...

torsdag, juli 20, 2006

Bara fem minuter till...

...

Drömde gottsomfan innan klockan påminde mig om vilken loser jag egentligen är, som jobbar när det är så här fint väder ute.

Jag drömde att... om... äh, tar det en annan gång.

Stängde av klockan och tänkte, bara fem minuter till... bara fem min... zzzz...

Grejen är att Bara fem minuter till... aldrig är bara fem minuter till, de blir snabbtsomfan en halvtimme, eller varför inte en hel timma!?

Bara fem minuter till går dessutom snabbare är vanliga minuter.
Yupp. Det är bara att hajja läget lixom.
En halvtimme förflyter lättigt på bara en kvart, en timme tar inte mer än tjugo minuter.

Tips från coachen:
Att snooza är för amatörer!
Vi hardcore-sjusovare använder oss inte av sånt trams.
Ställ klockan att ringa en halvtimme tidigare istället, om du nu känner att du behöver -

bara fem minuter till...

Ciao

//S - Man

3 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Då är jag en amatör, snoozar så fort tillfälle ges. Och sedan blir det bråttom... riktigt bråttom.
:-D

8:57 em  
Blogger KarinC Comment

Smart där hadrcore-Snurre =) Jag menar sjusovare Snurre!

Jag snozar aldrig... öhh. Ehh. Va??

9:22 em  
Blogger Andreas Comment

Jag är extremt delad i det här fallet. Jag både älskar snoozen, och hatar den. Hade det inte varit för snooze hade jag försovit mig som fan många gånger. Men samtidigt är den så jääävla störig som börjar pipa igen just när man lyckats somna om...

9:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???