Snubbens Place: Back to life... back to reality...

lördag, juli 29, 2006

Back to life... back to reality...

...

Handlingarna* till Tjårren har äntligen fått en innebörd, det har blivit värt att gå upp på morgonen igen -
Snyggingarna på Willys är tillbaks från sina semestrar!

Den allra allra snyggaste snyggingen hälsade på mig igår morse, brunbränd och med ett brett, vitt leende hälsade hon på mig - inte tvärtom!
Hon luktade gottsomfan, som vanligt... *suck* och satt och plirade med ögonen där i kassan.

"jassåjahaja, tjabbatjenarehej" svarade jag lite förstrött och spelade ointresserad medans jag lastade upp upp mina varor på bandet.
(Hallå! Vill ju inte spela ut alla korten på en gång lixom...)

[Insert a big fakkin' smajl here]

* Handling = handla skräp till Tjårren; Mjölk, korv och läsk å godis å sånt...

Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Neeeejjj!! Spela inte ointresserad!! Då provar hon sitt bländande leende på någon annan snubbe istället juh!
När ska ni lära er...
Åk och handla mer och le stort tillbaks den här gången!
:)
Kram!

5:09 em  
Blogger ajja Comment

Jag håller med lina! Inte såå..

Och förlåt. Deltagande överhuvudet taget någonstans är lågt, men jag läser. Alltid. Bara stressad och shit bäste stjärnan.. :)
Jobbajobba som faan.. :(

*kramas på*

7:04 em  
Blogger Karin Comment

*fniss*

7:14 em  
Blogger S-Man Comment

*Fniss*

12:26 fm  
Anonymous Anonym Comment

håller med samtliga föregående talare... ler du inte tillbaka så kommer hon ju lägga ner ju. kassaflirtar är som reklam, du har typ tre sekunder på dig att göra intryck, och det du vill att hon ska fatta är ju att du är världens skönaste snubbe och det gör man INTE genom att mumla och vara kylig. take it från en som sitter på andra sidan.
kram och lycka till!

12:42 fm  
Blogger KarinC Comment

Snurr on Snurre! :) Eller nå´t. Le, le, lee...!

Föresten hade jag inte läst din blogg innan jag bestämde att kalla mitt senaste inlägg för Back to Life, back to reality...samma som du. En ren tillfällighet var det. =D

1:06 fm  
Blogger Nini Comment

Klart du ska hälsa, å le å bara vara charmigaste Snubben i staaaan!! Då kommer hon verkligen le åt bara dig i fortsättningen. ett sånt där riktigt "åh-det-är-ju-duuu"-leende ;)

3:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???