Snubbens Place: 100 saker om mig...

måndag, juli 24, 2006

100 saker om mig...

1. Jag är egentligen jääligt grymt trött på att göra listor...
2. Jag sägs ibland vara som ett lyckopiller fast utan biverkningar.
3. Jag är ateist.
4. Jag spelade ishockey i Djurgården tills jag var femton år.
5. Jag vann alltid den interna skytteligan.
6. Jag tror på kärleken.
7. Jag har aldrig varit otrogen.
8. Jag har varit professionell DJ i 25 år.
9. Jag saknar någon att tycka om.
10. Jag har funderat mycket över meningen med livet.
11. Jag har arbetat på ett skivbolag.
12. Jag har träffat och umgåtts mycket med kändisar.
13. Jag gillar körsbärstomater.
14. Jag är grym på att älska.
15. Jag ser mycket yngre ut än vad jag är.
16. Jag funderar ibland på vad jag ska göra när jag blir stor.
17. Jag har en bror och en syster och en mamma.
18. Jag har två halvsystrar oxå.
19. Jag har haft ett eget skivbolag.
20. Jag är oerhört lojal.
21. Jag skulle inte vilja vara en kändis.
22. Jag gillar öl.
23. Jag är snäll och omtänksam.
24. Jag funderar på att tatuera mig.
25. Jag vill ha barn.
26. Jag gillar inte att bli besviken.
27. Jag gillar framgångsrika människor.
28. Jag är piercad, i ena örat.
29. Jag ska köpa en lägenhet i centrala Göteborg.
30. Jag gråter aldrig - tyvärr.
31. Jag är trots det en känslomänniska.
32. Jag gillar tjejer.
33. Jag gillar väluppfostrade människor.
34. Jag gillar att blogga.
35. Jag dricker väldigt sällan sprit.
36. Jag har en stående inbjudan till Bahamas.
37. Jag vill åka till Bahamas.
38. Jag gillar att resa.
39. Jag har en pappa, som är död.
40. Jag har haft en plastfarsa som var alkoholist.
41. Jag har trots brist på manliga förebilder aldrig rånat en bank.
41. Jag funderar just nu på hur öppen och utlämnande jag ska vara?
42. Jag blev av med svennen när jag var femton år... ehe...
43. Jag var tillsammans med henne i tre år efter det.
44. Jag har haft 6 långa förhållanden.
45. Jag har varit förlovad en gång.
46. Jag gillar att vara ensam ibland.
47. Jag gillar barn, väluppfostrade barn.
48. Jag har varit DJ på b.l.a Spy Bar i Stockholm.
49. Jag har raggat upp en tjej i mitt liv. Vi var ihop i fyra år.
50. Jag har spelat på Prinsessan Victoria's födelsedagskalas.
51. Jag vill ha en lägenhet i New York.
52. Jag vill se en NHL-match live.
53. Jag tycker att B. Spear's "Born To Make You Happy" är en fantastisk låt.
54. Jag såg Bobban på Grönan.
55. Jag har bott och arbetat i Danmark.
56. Jag var nära att bli pappa en gång.
57. Jag är kittlig.
58. Jag kör bil väldigt bra.
59. Jag har hånglat upp en kändis i brygga.
60. Jag är född i 08, har bott i Gbg, Malmö, Köpenhamn och The Hålan.
61. Jag är en romantiker.
62. Jag är bra på att tala inför publik.
63. Jag är hyffsat nöjd med mig själv.
64. Jag har aldrig blivit mobbad.
65. Jag har nog varit med att mobba...
66. Jag kan skratta så jag kiknar åt min bror.
67. Jag har sett en död människa.
68. Jag ska bleka mina tänder.
69. Jag har aldrig brutit ett ben i min kropp.
70. Jag har ibland kepsen bakåfram.
71. Jag tänker ofta mycket.
72. Jag dansar sällan.
73. Jag rakar mig.
74. Jag vill ha en hund igen.
75. Jag har boxaren Evander Holyfield's autograf i mitt pass.
76. Jag har hälsat på Mike Tyson.
77. Jag vet inte om jag gillar döden - än.
78. Jag har släppt skivor med musik jag varit med om att göra.
79. Jag har spelat ishockey i Globen.
80. Jag gjorde 3 mål och spelade fram till 2, och mitt lag vann med 7-5...
81. Jag gillar inte ormar.
82. Jag förstår inte varför man promt måste ha en Pit Bull terrier.
83. Jag gillar att pussas och att kyssas och att kramas.
84. Jag känner mig härligt nöjd då jag betalat en räkning.
85. Jag gillar den bil jag har nu.
86. Jag gillar inredning.
87.Jag tycker att mat är spännande.
88. Jag hatar våld.
89. Jag älskar musik.
90. Jag gillar beröring.
91. Jag gillar livet. Inte älskar. Inte nu...
92. Jag sparar inte gärna på gammalt skräp.
93. Jag vill lära mig spanska och franska.
94. Jag kan vara fruktanvärt fokuserad.
95. Jag vill skriva en bok om någonting annat än mig själv.
96. Jag tycker om att göra andra människor glada.
97. Jag har aldrig tagit några droger annat än alkohol och nikotin.
98. Jag nyttjar ingen nikotin idag.
99. Jag gillar dig.
100. Jag gillar mig själv.

13 said...:

Blogger K. Comment

Tänkte om man kunde få se lista hos dig och det fick man ju.. Bra att du gillar dig själv!

=)

9:26 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Mmm... där ser man.. :-D

3:50 em  
Blogger Nini Comment

DU! Det var mkt härlig info på en ggn... fasen, kan du kan jag!

Sårry att jag varit borta så länge från din sida btw. Kommer bättra mig! Lovar så hårt att mina ögon ser ut så här --> >_<

:)

3:56 em  
Anonymous Anonym Comment

åshit vikken lista! den var så lång och spännande att jag brände det förbaskade riset som var nästan exakt för mycket överkokt redan när jag började läsa..

6:09 em  
Anonymous Anonym Comment

Där ser man! Ska nu avslöja att din lista och en till är de enda två jag orkat tya mig igenom hela...! Det du! Kram!

9:19 em  
Blogger KarinC Comment

En härligt intressant och informativ lista! tänk vad mycket vi får veta om Snurreman.

=D

9:21 em  
Anonymous Anonym Comment

Haha. Jag visste att du skulle anta utmaningen! :)
Tack för det. ;)

10:19 em  
Blogger Niklas Comment

Året var 1999 och jag var på hockey i Madison Square Guarden. Kick ass.
Rekommenderas.

9:57 fm  
Blogger S-Man Comment

Vad var oddsen för att jag skulle göra en 100-lista på tjugofem minuter?

=D

3:41 em  
Blogger linda Comment

helt otroligt jätteroligt att läsa =)

*kram*

5:54 em  
Anonymous Anonym Comment

Pju sicken lång lista.. Blir ju svettig bara av att läsa den.. Få nog svalka mej med nått kallt.. och gott!

7:40 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Herregud.. jag som bara fick ihop en lista på 50....men det är klart, om jag stjäl några av dig så kanske jag kan få ihop 100 jag också :-)

10:12 em  
Blogger S-Man Comment

Eeehh... tro mig: det tar inte längre tid att skriva ner; jag vill, Jag kan, Jag ska, Jag har - i punkter.

Kunde ha hållit på ett tag till... och blivit RIKTIGT personlig...

=)

12:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???