Snubbens Place: Vahettere...

söndag, juni 11, 2006

Vahettere...

...

Efter tre timmars stekande på beachen fick det vara nog.
Kan nog inte att bli mer solbränd än vad jag blev idag, tror jag.
Nu kommer allt att lägga sig tills imorgon och jag kommer vakna upp och vara brun som en pepparkaka, men om jag säger så här:
Det vore helt klart straffbart om jag ens skulle fundera på att ta ett steg utanför dörren något mer idag eftersom samtliga bilar då skulle ställa sig på bromspedalen i tron om att jag var ett stopljus!

I'm Damn HOT!!! i pannan... å på axlarna...

Grymt gôtt nere på beachen iaf!
Det blåste ganska mycket men det var varma vindar = farligtsomfan, för då känner man inte solens värme på samma sätt och blir lättare oförsiktig och solbrändsomfanfanfan!

Det var länge sedan jag såg så mycket vahettere... vahettere... vah..
Fast jag tittade bort. Nästan hela tiden!

Favvobild i repris...

Uhmm...
Kidsen lirade fotboll och feta Märta satt och blossade på en fet cigarr i skuggan av ett träd. Det var bara de allra minsta, eller de med ALLRA minst förstånd, som badade.

Ameh Vaff! det får ju åtminstone vara några varmgrader i plurret innan jag ens funderar på att doppa mig över knäna!
Tycker att det ska vara njutbart och är inte den som efter att ha förfrusit kulorna, och med Michael Jackson röst glatt utrbrister: Aaaaah, men det är verkligen skönt efteråt!

Vaddå efteråt!?
Är det inte bättre om det är gôtt hela tiden??

Att bara doppa sig är mesigt, att plaska längelänge är kooltsomfan!

Förrutom att lördagen gick bort så har helgen trots allt varit ok.
Känner mig ok-utvilad...

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Smiley Comment

Jag plaskade ordentligt idag! Men det var en typ utomhusbassäng eller vad heter det (vahettere... vahettere...), så det var ganska varmt. Liknar nu en kokt krabba =)

11:34 em  
Blogger S-Man Comment

Krabba som är så gott!!!!
Jag är annars Kräfta.
Fyller år i Juli...

=)

12:00 fm  
Blogger Smiley Comment

Jo, jag har också ställena som är mer kräftlika än krabblika, hehe. Gör ont somfan =)

12:09 fm  
Blogger Peppe Comment

Kallt som fan uppe i Lappland, men har som tur återvänt till civilisationen. Solen skiner och det är 25 grader varmt. Sweet.

9:12 fm  
Blogger Babushka Comment

Ingen är rödare än mig efter två dagar till havs med fina segelbåten. INGEN.

Jag kan meddela att i mitt sällskap på tre (jag inkluderad) var det bara jag som doppade hela mig. Det var 12 grader i vattnet och jag gjorde det mest för att reta Andreas som inte vågade. Va fan, man har vär spenderat hela somrarna uppe i norrland. 12 grader är för bövelen VARMT...typ...
=D

10:14 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag tycker fortfarande att du var lite feg som inte doppade dig åtminstone en gång. Jag, som förmodligen hör till de med minst förstånd då, hade definitivt gjort det. :-D

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???