Snubbens Place: Sveriges nationaldag...

tisdag, juni 06, 2006

Sveriges nationaldag...

...


Wheeeeeyyyyyy
*Wouff Wouff Wouff*
Wheeyy
Hurra
Heja heja

//S - Man

8 said...:

Blogger Peppe Comment

Öh... Grattis?

3:40 em  
Blogger S-Man Comment

Ja.... eller nåt.

3:50 em  
Blogger linda Comment

go sweden =)
yeah...

typ.

hoppas du njuter av en (förhoppningsvis) ledig dag iaf!

*kram*

4:14 em  
Anonymous Anonym Comment

Hejja hejja

4:58 em  
Anonymous Anonym Comment

Varför firar vi just idag?
Har du koll på vad som gjorde just 6e juni till nationaldag?
Inte jag i alla fall, men lediga blir vi ju i alla fall... :)

9:26 em  
Blogger S-Man Comment

Lina - Nånting med den där Wasa-snubben...
Tror att han utropade konungariket bla bla bla bla!

Annars fattar jag fortfarande inte varför vi inte firar nationaldagen på Midsommarafton!? Då skulle dagen betyda ngt för oss vanliga svenskar, och helt ta udden från alla trötta nynassar's firande.

=)

9:32 em  
Blogger KarinC Comment

Jag har inte firat någon nationaldag, jag har inte riktigt haft ngn ork. (sjuk osm jag är o allt) Snyyft.

Hoppas du haft en skön dag iaf.

Kram

12:31 fm  
Blogger Babushka Comment

Go Emma, go Emma it's your birthday!!!

;-)

7:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???