Snubbens Place: "Skoskav"...

torsdag, juni 15, 2006

"Skoskav"...

...

AMEH!
Seriöst!?

Han trodde bergis att jag inte skulle upptäcka det?


>klicka på bilden för att förstora den<

Funderar på att inte byta av honom i Tjårren imorgon.
Alls.

Då kan han sitta där i spritångorna och gnälla över sitt "skoskav"...

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Smiley Comment

Du ser ganska bra ut, Snurre =)

/storspion Smiley

5:42 em  
Blogger Peppe Comment

Haha! Ni har sannolikt världens roligaste Tjårre.

8:05 em  
Blogger KarinC Comment

Hehehe! Jag ser dig jag ser dig! =)

8:57 em  
Blogger Babushka Comment

Haaaaaahahahahaaaaa, din brorsa är askul. Jag gillar honom. Det kan du hälsa.

9:31 em  
Blogger ajja Comment

Hehe. Straffa honom :)

11:23 em  
Blogger Andreas Comment

Classic.

Din brorsa är kung =)

9:36 fm  
Blogger S-Man Comment

En jääla typ e vad han e...

2:09 em  
Blogger Nini Comment

Haha världsklass!! Ni har inte så tråkigt i er tjårre va?
Får jag praoa hos er? Pleeeease!!!

[5 poäng till brossan för stil, och 10 poäng för fräckheten]

2:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???