Snubbens Place: Rödsnok...

tisdag, juni 13, 2006

Rödsnok...

...

Jo just det ja...
Om du ser en snubbe med en vähähäldigt röd snok, så kan det vara jag!
Det säger *Fräs* i solen.

*Fräs* på snoken...

Nä, dags att dra ner till beachen.

Ciao

//S - Man

7 said...:

Blogger Niklas Comment

"Fräs på snoken" låter synnerligen osedligt.

10:21 fm  
Blogger Smiley Comment

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:25 fm  
Blogger Smiley Comment

Niklas: "Fräs på snoken" låter smärtsam =)

10:29 fm  
Blogger Smiley Comment

Har du ledigt Snurre?
A-a-a-a-vundsjuk då är jag i så fall.

Göm snoken när du solar :D Ta en tidning på pannan, typ. Det är också lättare att spana efter ... vahettere ... vahettere ...

Ha en het dag!
=)

10:30 fm  
Blogger Peppe Comment

Aaah, beachen. Jag har hört begreppet förut, men det är så länge sedan att jag glömt bort innebörden.

Fräknar?

1:25 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag vill också vara på beachen!!!Hoppas vädret håller i sig till nästa vecka när jag har ledigt. Just nu smälter jag bara bort i värmen, men jag ska inte klaga, jag älskar det här.

3:41 em  
Blogger S-Man Comment

Naykee - "Full fräs på snoken" - då hade t.o.m. jag reagerat =D

Smiley - Gick på kl:14.30 idag. Låg nere vid beachen och... vahettere... lite bara. Skylde snoken med en tidning.

Peppe - Nä-e. Inga fräknar.
Blir brun fortsomfan =D

Hallon - Men du har ju å andra sidan låhåhåhångledigt snart, så du hinner nog få UVB på din snok oxå ska du se =)

4:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???