Snubbens Place: Ändrad öppettid & Sushi...

tisdag, juni 06, 2006

Ändrad öppettid & Sushi...

...

- Ok, jag sätter upp en skylt om att vi öppnar klockan tio imorgon! sa brossan.
Fattar bara inte varför han helt plötsligt bestämde sig för att
förmedla informationen på utrikiska!?!?
Fast å andra sidan, det står ju klart och tydligt att " på den svenska nationaldagen öppnar vi klockan 10:00 å inte en sekund tidigare. Hajja läget!"

Går ju inte att missa lixom...


Synen som mötte mig imorse... WTF?

Näpp!
Nu blev jag våldsamt sugen på Sushi...

Ciao

//S - Man

7 said...:

Blogger Munin Vargatik Comment

He he!
Har just bestämt mig för att knoppa in...men skulle ju baaara gå in till dig. Som vanligt fastnar jag i alltihop hehe

Kramasfettosnorenostbågesomfanfastdomluktarspysomfan

Kramkram
Munin

2:12 fm  
Anonymous Anonym Comment

allvar!?

ha ha haa din brorsa e ju hur kul som helst!

9:42 fm  
Blogger Karin Comment

Fast om man läser det baklänges(framlänges alltså) så står det "alla som kommer före kl 10 på nationaldagen får en gratis korv med blågult mos"

Meh?

3:42 em  
Blogger Jubbe Comment

Jag blev sugen på tre små rätter istället....å friterad banan...*hehehe*

6:30 em  
Blogger Babushka Comment

Bara för att vara astrist så kan jag meddela att jag har läst japanska i tre långa år och det står inte att ni öppnar kl 10 på nationaldagen.

Han råkade skriva: Gratis allt kom efter kl 10.

Tur att det nog är rätt ont om japaner där tjorren står.

7:11 em  
Blogger S-Man Comment

Munin - Kram du!

TQuila - Min brossa e inte riktigt klok!

Karin - Jahaaa... Var det därför som moset såg ut som om han hade piskat det, istället för att vispa det!?

Jubbe - Fan, nu blev jag hungrig oxå!

Emm - Nä-e! Enligt brossan så är det... en lokal... dialekt... från... en liiiiiten jääla förort till O...saka. Kan du den va? va? va? va?

=D

9:44 em  
Anonymous Anonym Comment

Ny rätt på tjårrens meny kanske?

2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???