Snubbens Place: Nä för vet du vad...

torsdag, juni 22, 2006

Nä för vet du vad...

...

Vi har blivit tillsagda på SKARPEN av en jättearg gubbe från Gatukontoret att vi inte längre får sätta upp någon som helst reklam utanför Tjårrens tomtgräns.

Undrar faktiskt VARFÖR!?
Så jag frågade den arga arga farbrorn från Gatukontoret:
Varför?
Det är förfulande för miljön och det finns det lagar och regler mot! svarade han entonigt och barskt.

Eftersom jag märkte att det här var något som arga gubben levde för, kände jag att det inte var någon mening att gå vidare. Det riktigt pyrde rök ur hans öron och det var inte läge att stressa snubben ytterligare, om jag säger så.

Personligen tror jag bara att byborna kommer att bli ett glädjeämne fattigare.

Hm...
Vi får tänka ut något för vi kan ju inte lämna invånarna i sticket såhär.

*
Snartsomfan är det industrisemester.
Då går Gatukontorets gubbar antingen på semester eller så skapar de bilköer genom all dessa oändliga vägarbeten, som bara måste startas upp under just den här perioden av året då alla är lediga.

Eller så ligger de hemma i hängmattan och pillar sig i naveln och pimplar bärs och klämmer kärringen på rumpan hela dagarna!

HAHA!

En sista reklamraid blir det garanterat.
Vi har alldeles för mycket spring i benen för att kunna låta bli.
Det finns ju en orsak till att vi kallar det för gerillamarknadsföring!

När gubbarna är tillbaka från sina semestrar är vi förhoppningsvis härifrån.
Långt härifrån...

Ciao

//S - Man
Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???