Snubbens Place: "Läckan"...

onsdag, juni 14, 2006

"Läckan"...

...

Här är han: "Läckan".


Snubben A.K.A. "Läckan".
StOOra glajjor? Hollywood? Innesomfan???
VAFF!

Vem "Läckan" är?
Jo, det är han som har "läckt" uppgifterna om "bråket" mellan Ljungberg och Mellberg till media. Det är redan flera andra bloggar som har avslöjat namnet på honom, så det struntar jag i. Det ligger inte i mitt intresse.

Bilden ovan tog upp en helsida (!) i dagens Läskpressen.
En hel sida på... något... eller någon... täckt av en stOOr svart ruta.
Jösses vilket otroligt mervärde jag fick av det!

Just nu funderar jag på vart själva VM tog vägen i bajspressens rapportering!?
Förrutom att kräla omkring i buskarna och ta papparazzibilder på spelarfruarna i bikini, så är det "bråket" och "läckan" som tar upp 99% av deras tid och energi.
Resten av tiden sitter de väl på någon pub och försöker hitta på nya "skandaler".

Den sista meningen var ren spekulation från min sida...

Undrar om "Läckan" använder Pampers Extra Drysomfan?
Kan ju inte vara något vidare att gå omkring och "läcka" så där...

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Maria Comment

Har haft grymma problem med att få upp kommentarsfönstret just på din blogg, men nu verkar det fungera igen. Fint!
Den här rapporteringen om "bråket" är ju helt sjuk! Det bevisar bara ännu en gång att kvällspressen är under all kritik. Men tyvärr så har GP hängt på rätt bra också...

8:39 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Helt sanslöst... sätt ihop 25 människor som ska umgås och helst enas om en idé under ett antal dagar så lär det bli konflikter. Konflikter kan ju vara konstruktiva och faktiskt leda till utvecklilng. Såvida konflikten kan hanteras så tror jag bara att det är sunt.

Att blåsa upp det som kvällspressen gör är ingenting annat än sensationslystnad. Urlöjligt!

9:20 em  
Blogger Munin Vargatik Comment

Tena-experten reagerade omedelbart :) Tidningarna har ballat ur för längesedan, så är det bara. Snart är det lika bra att endast köpa Se o Hör, deras nyheter börjar bli tamefanken mer trovärdiga :)

Törs man kramas eller ramlar huden av då? Vill ju inte ha ditt snokskinn på axeln...hmm..äh jo det vill jag förresten he he!

Kraaam

9:43 em  
Anonymous Anonym Comment

Eeeh, jag skrev en apbra kommentar meeen...den ba försvann.

Ramlar snokskinnet av på min axel om jag kramas? Äh..det jööö inget..

Kraaaam kraaaam

9:45 em  
Anonymous Anonym Comment

VAFF? Den försvann ju inte alls...spökblogg?

Kramas jag en gång till kommer väl hela snoken...

9:46 em  
Blogger Peppe Comment

Vi finländare har valt att stå över allt skitsnack i skvallerpressen genom att inte delta i VM överhuvudtaget. Ett mycket genomtänkt och välmotiverat beslut...

9:08 fm  
Blogger KarinC Comment

Ja tänk att de inte har något bättre eller intressantare att skrva om...

11:08 fm  
Blogger S-Man Comment

Peppe - Har på senare tid lärt mig att finländare är både schnygga å smarta...

=D

4:15 em  
Blogger Babushka Comment

Det är Svensson under den svarta rutan...

Jag vet aaaallt
=)

9:29 em  
Blogger Andreas Comment

Ja..^ och hur kommer det sig tro..? *s*

Med tanke på att baby-fejset knappt var uppe och värmde och att Kim gjorde en grym match så verkar det ju onekligen som att Lasse liten har svängt nu. Hemmapojken pallar inte trycket?

9:34 fm  
Anonymous Anonym Comment

HA! Jag vet! Det bara MÅSTE va typ nå´n som spelar fotboll...i landslaget kanske...? Eller?

11:12 em  
Blogger Nini Comment

Men asså....alla vet ju att det är Tena som gäller för läckage!

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???