Snubbens Place: Inte...

torsdag, juni 29, 2006

Inte...

...

Note to self:
Inte.
INTE tjattra med fruntimmer på msn halva natten.

Särskilt inte om jag ska öppna Tjårren dagen efter.

Inte...

//S - Mzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Mmm... där ser man! :-D

5:49 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

ajabaja....du vet att det kan leda till ruinens brant.. om du nu inte installerar Bredband i Tjårren så att du kan surfa mellan korvgrillningen :-)

8:32 em  
Blogger Babushka Comment

Du är ju ALDRIG online när jag är det...

=(

Jag är iofs ett upptaget fruntimmer så jag tjattrar inte så värst mycket med män halva nätterna, jag sover brevid Mannen då.

4:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???