Snubbens Place: Hur & när...

fredag, juni 23, 2006

Hur & när...

...

När jag kollade i jackfickan i morse fann jag en burk KESO!

WTF!?!?

HUR
Jag frågar HUR! kom den dit eller NÄR köpte jag den???

Hajjar I.N.G.E.N.T.I.N.G.

//S - Man

11 said...:

Blogger Jubbe Comment

Ungefär som att jag vaknade med en sko i min säng....som inte ens var min...

2:45 em  
Blogger S-Man Comment

Dumt...

2:48 em  
Blogger Jubbe Comment

...MYCKET dumt

4:49 em  
Blogger Andreas Comment

Var den öppnad då?

6:12 em  
Blogger S-Man Comment

Nä. Oöppnad.

7:56 em  
Blogger Unknown Comment

Keso. Tufft. Sånt som de riktigt hårda killarna har i fickan. Dags att skriva om låten ”Vad har du i fickan Jan?”

Keso? Men alltså? Keso?

Har du något vagt minne av att du var någon viss stans igår eller?

Keso… suck.

9:58 em  
Anonymous Anonym Comment

Min sambo kom hem en gång med en pan-pizza i innerfickan på sin sprillans nya jacka. (ja, han var rejält packad)Man fick inte äta på bussen så han skulle gömma den för chauffören och glömde bort den sen...

1:33 fm  
Blogger S-Man Comment

Åsa - Asså.. om man promenerar från avenyn till övre husargatan, så paserar man säkert en hel del butiker.
Jag har inget som helst minne av det. Näe... Det är borta!

4:33 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hoppas du pröjsat den i alla fall...! ?

10:14 em  
Blogger KarinC Comment

Hahaha! :) Märkligt vad man kan hitta...

1:29 em  
Anonymous Anonym Comment

Har du snott den? haha.

5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???