Snubbens Place: Gratis...

lördag, juni 17, 2006

Gratis...

...

Två parfymer var alldeles nyss inne i Tjårren och köpte varsin glass.
11:- styck kostade glassarna och de räckte fram varsin tjuga.

De fick 18:- i växel tillbaka.
Tre kronor, en femma och en tiokrona.

VAR!

Glassarna kostade dem således 2:- styck.


MEN.
Jag konstaterar stolt att det inte gjordes ett endaste litet felslag den här gången! Bara det är ju ett fall framåt!?

Nu ska jag bara jobba bort det faktumet att jag bjuder på glass...

Ciao

//S - Man

12 said...:

Anonymous Anonym Comment

hehe, du är visst lätt att få ur kurs :)
Det kan ju gå illa för affärerna om majoriteten av era kunder plötsligt skulle bestå av läckra sommarflickor!
"Hur fan gick det här till, vi har gått minus treusen spänn idag!"
"Jo, det var såhär att, vahettere..."
Kram på dig!

6:45 em  
Blogger KarinC Comment

Haha! Men Snurreman då! :)

7:25 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Men Snurre då! Vilken parfym är bäst... har jag vägarna förbi så tänkte jag också att jag skulle bli "bjuden" på glass och jag kan behöva ett förhandstips... ;-)

9:57 em  
Blogger S-Man Comment

Ok. Jaja...
Mobba-snurre-leken börjar NU!

=D

10:28 em  
Blogger Smiley Comment

Tänker prova en parfym på näraliggande kiosk ... =)

12:20 fm  
Blogger KarinC Comment

Vilken är Din favoritparfym Snurre? Gratis är gott! =)

3:08 em  
Blogger Smiley Comment

Jag började undra om en annan sak. De parfumerna, märkte de inte att du gjorde fel? Hoppas att de gjorde inte det (kanske kom de dit att flörta med dig och var så-å-å upptagna?). Annars är det ganska ... :(

7:22 em  
Blogger Babushka Comment

Det var då fasen va mycket parfym alla damer runt tjorren verkar ha
;-)

Uppmärksammade de dig på ditt fel?

9:55 em  
Blogger S-Man Comment

Du menar de damer som parkerar sin Ferrari, Porche Cayenne, Range Rover eller feta Merc cabbe framför Tjårren? Mmmm... de använder rätt så häftigt med parfym, av den mera exklusiva sorten, den de har köpt nere på Rivieran, den jag inte ens kan uttala namnet på.

De bara fnittrade då de gick.
Tyckte väl jag var charmig eller nåt...

Out of my league säger jag bara.
Out of my league...

11:52 em  
Blogger Smiley Comment

Men när man väl hade förstått det, måste man väl sluta göra fel? Annars är du Snurre en av oss - de fjärillar som flyger mot elden igen, och igen, och igen ...

8:50 fm  
Blogger Unknown Comment

Min sambo och kompanjon är som du. Han kan tjata hur mycket som helst på mig om jag måste ta betalt, men själv faller han lätt för kompisar, gamla tanter och andra han behöver ”hjälpa”…

7:29 fm  
Blogger Nini Comment

Men du....hur tänkte du nu?? Dom skulle ju inte alls ha så mkt pengar tillbaks.
Du & brossan kanske borde anställa en söt ung tjej som kan stå i kassan istället så kommer ni tjäna pengar på alla snubbar som kommer för att spana på henne...
Omvänd taktik du vet ;)

2:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???