Snubbens Place: Getöga...

fredag, juni 16, 2006

Getöga...

...



Ok ok ok...
Jag erkänner:
Jag höll ett litet getöga på burken igår trots allt.
Kunde bara inte låta bli.
Men när de i åttiotolfte minuten äntligen lyckades få in det runda läderstycket i mål, så blev det på sin höjd armarna i luften och ett behärskat "yippi!".

Ingen helikopter igår inte.

Matchen på läktaren gick däremot mycket lättare.
Myhyhycket mycket lättare!
Vi snackar om en ordentlig skrattmatch.
På riktigt!


40.000 svenska fans och några
vahettere... vahettere... kan inte ha fel!


Nä, nu har jag inte tid att snacka sport längre.
En annan har ju ett arbete att sköta och en bror att slå på käften...

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Smiley Comment

Det måste vara svårt att göra helikopter efter intensiv spanning efter ... vahettere ... vahettere ...
:D

1:14 em  
Anonymous Anonym Comment

Hehe, ta det lugnt med brorsan, verkar ju vara en kille med skön humor. Tråkigt om du skulle banka den ur honom...

6:17 em  
Blogger Studiomannen Comment

Fick samma märkliga känsla. Frun trodde att Sverige åkte på storstryk, eftersom jag höll käften hela matchen. Ja, vi var i olika rum.

6:18 em  
Anonymous Anonym Comment

Ja en annan hade ju nästan somnat när gubben min skrek JAAAAA!!!! och studsade upp ur soffan, viftade med armarna och gjorde en ickegraciös piruett...

Jag kikade upp.. YES! men satt kvar...

7:34 em  
Anonymous Anonym Comment

härligt att det blev ett mål...

9:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???