Snubbens Place: Freddie & jag...

söndag, juni 18, 2006

Freddie & jag...

...

Får ibland höra att jag liknar Fredrik Ljungberg till utseendet.


Freddie & Jag

Ptja... jag vet inte.
Den största skillnaden är nog att han tjänar 800.000:-

I veckan.

Ciao

//S - Man

14 said...:

Blogger Smiley Comment

Snurre, jag tror att du ser mycket bättre ut. Som jag sa en gång till Mr.Catenacci, Ljunberg har så kalla ögon (nu vet jag varför, 800,000:- i veckan alltså). Och dina skrattar he-e-ela tiden :)

7:14 em  
Blogger Jubbe Comment

Men ni kanske e lika snygga i Calvin Klein kalsonger

7:42 em  
Blogger Frk Fleggman Comment

Lika snygga UTAN Calvin Klein kalsonger också kanske, vad vet jag?

11:08 fm  
Blogger Peppe Comment

Inte illa, inte illa alls...

12:15 em  
Anonymous Anonym Comment

näää, han e inte snygg ju! ;)

4:49 em  
Blogger KarinC Comment

Du e snyggare ;)

6:56 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Ja, inte ser jag vad likheten skulle vara, men de som sa det kanske vet något som inte jag vet.

Dessutom tror jag att du har snyggare matchställ...;-)

1:38 em  
Blogger Nini Comment

Du är lätt snyggare...
Ljungberg är dessutom putteputte-kort!

2:30 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

ja om du ser ut som du gjorde förut på ditt foto så kan jag bara säga..... Du är snyggare!!!! ;-)
allså inte då som kanin utan som dig själv... men det förstod du nog... hoppas jag.... allså..!!!

11:14 em  
Blogger Smiley Comment

Hehe, det var ganska svårt att se ögonen där =)

7:43 fm  
Blogger Smiley Comment

Snurre, ha det jätteroligt på kommande fölsedagen! =)
Bra sommar till dig och Tjårren!

9:11 fm  
Blogger Peppe Comment

Snurre, var är du?

2:57 em  
Blogger ajja Comment

Stjärnan? .... Var är duuuu.

3:54 em  
Blogger S-Man Comment

Här.
Var tvungen att fixa en grej bara...

4:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???