Snubbens Place: Fotbolls - VM...

söndag, juni 11, 2006

Fotbolls - VM...

...

Jojo...
Det blev ingen "skrattmatch" mot Trinidad & Tobago som många hade förutspått.
Bra!
Det var riktigt kul att se motståndarnas äkta glädje över att ha tagit sin första VM-poäng NÅGONSIN!
T&T har 1.1 millioner invånare.
Ön är stor som Gotland och de är VM's allra minsta nation - koolt!

Yiippi!!!

Även om det måste fastslås att Sverige lättigt hade myyyyyhyhyhycket schnyggare matchställ än vad de hade - och sånt räknas ju oxå, som bekant!


Uj uj uj... mycket mycket schnyggare. Jättemycket!
Här va're en riktig skrattmatch faktiskt!!

Det är ju inte alltid på planen som matcherna avgörs. Inte alls!
Matchen på läktaren är minst lika viktig.



(WTF?!)

Här tycker jag mig se ett KLART övertag till Sverige.

Summa summarum:
Sverige vann!
HAHA!!!

Sverige VAHAHAHAHANN!!!!

Så VAFF! gnäller alla om?

Ny match på torsdag mot...
Ja, vem bryr sig???

Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger Smiley Comment

Cool inställning Snurre!

11:36 em  
Blogger Peppe Comment

Fina bilder!

9:05 fm  
Blogger Babushka Comment

Jepp, jag är med dig!

Själv såg jag matchen på Utö på en storbildstv. Det var mängder av idioter där, både båtfolk (=ärkeidioter) och öfolk (=något inskränkta). Alla var rätt dragna. Kände redan från början att det var en stämning som kunde generera rasistiska kommentarer och kom fram till at det skulle bli jobbigt för både mig och A när jag måste hoppa på de som säger puckad grejer. Men...det är inget jag kan låta bli.

Till min enorma glädje fälldes endast EN sån kommentar och den killen blev GENAST åthutat ordentligt av alla "idioterna" i rummet. Sååååå skönt! Det gav mig lite lite hopp om mänskligheten och mina egna fördomar om båt- och öfolk fick sig en törn.
;-)

10:21 fm  
Anonymous Anonym Comment

Snygga matchställ??
Dom såg ju ut som irrande kycklingar ju!!! :p

Nädå.. Men lite snyggare hade det allt om de haft blå shorts...

6:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???