Snubbens Place: Dress to impress...

fredag, juni 23, 2006

Dress to impress...

...

- Yo T! Sorrysomfan, men det kan ha varit så att jag missade "hej dået" igår innan jag stack hem. Det blev lite väl mycket innanför mössan där ett tag.

- Eh... jo, det missade du nog. Men jag hade fullt upp på mitt håll och märkte faktiskt inte att du var borta förrens långt senare.

- Jassåjahaja! Där ser man vad saknad man kan vara då... Vilken tid ses vi på Lilla London imorgon?

- Imorgon!?!? Du... jag messar dig lite senare ikväll. Dress to impress så ses vi. Tjabba!

*KLICK*

- Meh... ikväll oxå...? Hallå? T?

Ameh Vaff...


//S - Man

1 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jamen jag då? Vi var på bröllopsfest. En mycket enkel fest hemma hos paret men...Party party! Får ingen taxi hem men medans vi diskuterar hur fan vi ska ta oss hem (1 mil) kommer en tjej och erbjuder sej att köra hem oss. Hon har bara druckit vatten och kaffe hon.
Tacksamt tar vi erbjudandet. Hemma kommer vi på att vi glömde säja hejdå till brudparet!! URKLANTIGT!! Vi fick ju ringa och säja lte smått generade att...eeeh...hejdå och tack för allt!

10:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???