Snubbens Place: Doodles...

måndag, juni 05, 2006

Doodles...

...

Bara för en liten stund sedan så mosade jag i mig den andra hälften av påsen med ostbågar, den som jag påbörjade i fredags.
Det märkliga är att jag inte tyckte att det var gott idag heller!

VAFF!?

Vad är det för fel på mig?
Jag som tyckte att ostbågar var the shit förr!!!

Det går fett utför med mig.
Vad har jag för kris nu'rå?


Mmmm...
Precis en sån här var det...


Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Du kanske har blivit "vuxen"... ;-)

12:59 fm  
Blogger Smiley Comment

Att påsen höll sen i fredags - varningstecken definitivt Snurre. Vuxenpoäng, hehe =)

Hoppas all gick bra i Göteborg :)

7:47 fm  
Blogger Karin Comment

Så är det med ostbågar. Älskar - Älskar inte.

Jag gick igenom en fas för några år sedan då jag kunde ha levt på ostbågar, sedan avtog det. Det kanske börjar bli dags nu igen då...?

8:24 fm  
Anonymous Anonym Comment

Du får gå över till cheeze ringz. Det har jag gjort. Så att jag kan missbruka ett tag till.

10:27 fm  
Blogger Peppe Comment

Konstigt när man överraskar sig själv med att inte tycka om mat man vet att man älskar. Jag är en sucker för Raffel chips. Existerar dessa i Byhålan?

2:35 em  
Blogger S-Man Comment

Asch då! Så bara för att ostbågar smakar kemikalier, så börjar jag bli gubbe?
I så fall är "gubb-krisen" total nu!

Lena - Mmmm... ska testa cheeze ringz...

Peppe - Nä, de som låg närmast heter Taffel chips (det kanske var de du menade?)
(http://www.taffel.fi/tuotteet.asp?lang=swe)
men här är de totalt utmanövrerade av OLW och Estrella, som äger marknaden.

7:29 em  
Blogger S-Man Comment

Hmmm... ser att "Raffel Chips" visst ingår i "Taffel"-familjen...

7:33 em  
Anonymous Anonym Comment

Ostbågar luktar illa! Som väl använda fotbollsdojjor ungefär.
Och smakar inte mycket bättre än de luktar heller! Fingrarna blir kaddiga och tänderna igensmetade. För att inte tala om hur andedräkten blir!!
(pessimisten i mig har talat)

:)

10:36 em  
Blogger S-Man Comment

Yupp! Så är det nog Lina.
Så är det nog trots allt...

10:43 em  
Anonymous Anonym Comment

Annars är ostbågarna på Lidl riktigt RIKTIGT smarriga... Även för oss som tycker att OLW:s ostbågar är goda, så är LIDL-varianten g o d a.

11:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???