Snubbens Place: Båtuthyrning?

måndag, juni 26, 2006

Båtuthyrning?

...

Om det regnar mycket mera nu så är det läge att börja med båtuthyrning i Tjårren. Idag har det lättigt regnat mer än i den värsta regnskogen.
På riktigt!

Dagens outfit:



Nu: Äta en glass.
Sen: Simma till bilen å ro hem till mitt intefungerande kylskåp

Det ser jag fram emot...

Ciao

//S - Man

7 said...:

Blogger Peppe Comment

Regn också i Helsingfors. Tropiskt hetta hemma hos mej, att bo högst upp är inte alltid bäst.

Nu: Glass.

9:09 fm  
Blogger Me Comment

Vilken kul blogg! Ska svänga förbi Tjårren nästa gång jag är hemma.

10:14 fm  
Anonymous Anonym Comment

Här är det sol!! :)
Lite ovarmt, men i alla fall sol!

Ta en semsterdag och gå och fiska! :)

Kram!

10:22 fm  
Anonymous Anonym Comment

Ja men det är väl inget ovanligt att det regnar i den hålan du bor??? Det gör det väl alltid??
Trodde det ALLTID var ett regnmoln där!!
Eller är det så att jag alltid lyckas pricka in de dagarna??
Hmm.. Tål att funderas på...

12:29 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

Men Borås är ju ett av Sveriges regnigaste ställen.. det vet ju alla... :-) Fast det är ju inte bättre här i Mölnlycke direkt... :-)

3:10 em  
Blogger Andreas Comment

Jag tror iofs att det regnar i hela Sverige idag så...

4:12 em  
Blogger S-Man Comment

*Fniss* ...lite ovarmt...
Skönt Norrländskt!

Nu: Glass igen!

5:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???