Snubbens Place: BSB...

torsdag, juni 29, 2006

BSB...

...

DET HÄR:




gjorde min dag!


Ciao

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

det är inte sant....

haha, min dag är gjord!

=D

12:33 em  
Anonymous Anonym Comment

Grymt! haha

Tänk er han i bakgrunden då som fått sitta där i lyssnat när de övat i X antal timmar. Stackare!

1:21 em  
Blogger Peppe Comment

Haha. Det e inte sant. Hahaha. Sjukt roligt. Kan man få hyra dem för kalas och bröllop?

1:50 em  
Anonymous Anonym Comment

Asgarv. Det roligaste med den är när jag tänker på att det fanns en tid när jag mimade till den till min Torsdagsstorstädning... Hehe...Tur ingen filmade mig då! Självklart fick du en TEN-POINTS av mig! Men om jag varit en självklar tenpointsare, så varför har jag då bara 5.7 poäng...? *Snyftar högljutt!*

7:38 em  
Anonymous Anonym Comment

http://video.google.com/videoplay?docid=8269915595149084538&q=ignition

snart kan jag faktiskt inte klassas som en amöba längre - tekniskt sett.

kram emmy

12:01 fm  
Blogger S-Man Comment

Fan Emmy!
Du går från klarhet till klarhet!!

Kramdu

12:27 fm  
Blogger linda Comment

hörde den här låten idag på radion... och jag kan INTE låta bli att associera (stavas det så??) med denna film...
åååhhh! den som VAR en sån bra låt förr i tiden! nu ser jag bara BSB stå och framföra den på exakta samma förlöjligande sätt.. *suck*

/boybandsfreaket L

=)

8:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???