Snubbens Place: Bockar...

tisdag, juni 13, 2006

Bockar...

...

I den oerhört populära serien: Öhh du, hur meckar man till en...?
har det tidigare talats om >>hur Kex blir till<<.

Idag har turen kommit till sågbockar.
Såhär meckar man till nya sågbockar:


Först ska det ju förståss filas å filas å filas...

Kom sen inte å säg att man inte lär sig någonting nytt varje dag!

Japp!
Det var väl bara det jag ville få sagt.

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Smiley Comment

Nämendå! ALLA bloggar som jag besökte idag säjer något om KEX. Fan! Och jag som måste sitta här på jobbet och kan inte ... vahettere ...
=)

9:15 fm  
Blogger Karin Comment

Ahaa, en kåtbock!

Nej men vad sa jag nu då... :o

12:53 em  
Blogger Peppe Comment

Snubben, din blogg är bättre än National Geographic.

1:26 em  
Blogger S-Man Comment

Asch då! *rodnar ödmjukt*
Vi lever ju i ett informationssamhälle och jag vill bara dra mitt strå till stacken...

=D

1:56 em  
Anonymous Anonym Comment

Det är inte varje dag man ser två bockar som tafsar på VARANDRA!!
Det brukar mest vara vi oskyldiga snoggos som blir antastade... ;)

5:43 em  
Blogger rocket ron Comment

like that man....

6:13 em  
Blogger Smiley Comment

Glömde att jag såg förut två andra söta varelser som också hade ... KEX =)

http://studiofisheye.blogspot.com/2006/05/grisarna.html

7:44 em  
Blogger Maria Comment

Jag har just ätit en knapp förpackning ballerinakex med mintsmak. Det var riktigt smaskigt! För övrigt tackar jag för upplysningen, den var av mycket roande karaktär :)

8:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???