Snubbens Place: Beach 2006...

fredag, juni 09, 2006

Beach 2006...

...

När hände det senast då, att det blev lite väder då man var ledig?
Ska vara ledig heeeeela helgen och vädrets makter har verkligen tänkt till och bestämt att det trots allt ska bli något som liknar sommar!

Yupp!
Det blir till att ligga på beachen och steka sig.


-->klickbar bild!<---

Beach 2006 - here I come!

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Babushka Comment

Oh yesssssss, ut med båten ska jag. Segla. Nej rättare sagt, Andreas seglar och jag sitter och ser snygg ut i solen.

Det är det dom kallar könsmaktsordning.

1:50 em  
Anonymous Anonym Comment

Ha! Vad var det jag sa! Jag hade ju beställt bra väder till min sverigesemester! :D ;)

5:46 em  
Blogger Smiley Comment

Genomstekt Snurre? :)

Skulle vilja se "baksidan" på Borat =)

6:36 em  
Anonymous Anonym Comment

Ha det skönt!
Det är dig mycket väl förunnat!
Kram!

8:54 em  
Anonymous Anonym Comment

Ja det är helt otroligt!! Och värsta solen dä jag bor!! Stan syns ju inte ens på kartan, för solen är ivägen! Och jag jobbar inte i helgen! Det är också helt otroligt, för jag verkar jobba alla helger solen skiner. Regnar det kan man ge sej fan på att jag INTE jobbar...

8:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???